Mangebe Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 Åkte förbi där idag och kollade in, det såg väldigt mörkt ut.. Verkar som de har lagt ner. Gick väl kanske inte så jätte bra ..tråkigt nu när man ska ge sig in i träsket igen! Citera
nike83 Postat 18 september 2015 Postat 18 september 2015 det har tyvärr varit jättedött de senate åren. han hade ett tag lite fiska i källaren, men en pump gick sönder och han väntade på att få den lagad i kanske 1 år. sen åkte jag inte dit nå mer tyvärr så är det inga butiker söder om stan, utan 2st norrut som är att rekommendera! ... Citera
PeterG Postat 10 december 2015 Postat 10 december 2015 (ändrat) Han som drev Korallrevet har tyvärr gått ur tiden, vi kommer att sakna honom. Ändrat 10 december 2015 av PeterG Citera
PeterG Postat 10 december 2015 Postat 10 december 2015 (ändrat) En del av anläggningen på Korallrevet har redan hamnat på Stockholms Universitet där man för närvarande håller på att bygga upp en marin forskningsavdelning som bla kommer att bedriva forskning på hajar. (och Killis) Ändrat 30 december 2015 av PeterG Citera
Tomtom Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Jag det är tråkigt. Det var min favoritaffär då jag startade salt på åttitalet.Förta gångerna man såg levande koraller i akvarium. Citera
Dykaren Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Han som drev Korallrevet har tyvärr gått ur tiden, vi kommer att sakna honom.Lasse? Fan, då blir jag ledsen! Citera
freguz Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Han som drev Korallrevet har tyvärr gått ur tiden, vi kommer att sakna honom.Ledsamt att höra... Citera
Mattias L Postat 15 december 2015 Postat 15 december 2015 Riktigt tråkigt att höra. Jag har många fina minnen från deras storhetstid på 80-talet Citera
lionfish Postat 11 december 2016 Postat 11 december 2016 On 11.12.2015 at 00:38, PeterG sa: En del av anläggningen på Korallrevet har redan hamnat på Stockholms Universitet där man för närvarande håller på att bygga upp en marin forskningsavdelning som bla kommer att bedriva forskning på hajar. (och Killis) Än så länge är det killis och halfbeaks, blir kanske några hajar framöver. Evolutionär ekologi snarare än marin forskning. Synd att korallrevet finns inte längre, körde förbi nyligen och ville kika. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.