Willson Postat 16 maj 2016 Dela Postat 16 maj 2016 Denna satt och käkade på en fragg i natt. När jag fick tag på den gick fraggen av och den satt som berget på fraggen. La allt i ett glas och i morse hade den släppt. Antar att den inte är något man vill ha i sitt kar men vad är det? Kan det finnas fler? Och vad är det som ligger på botten av glaset??? Utöver korallbiten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 16 maj 2016 Författare Dela Postat 16 maj 2016 Nu har han rört sig till botten av glaset. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nikke Postat 16 maj 2016 Dela Postat 16 maj 2016 Nakensnäcka? http://se.reeflex.net/kategorie/140.html Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 16 maj 2016 Dela Postat 16 maj 2016 Vad är det för korall som den käkade på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 17 maj 2016 Dela Postat 17 maj 2016 Kan du ordna en bättre bild på en av de små? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 17 maj 2016 Författare Dela Postat 17 maj 2016 19 timmar sedan, Nikke sa: Nakensnäcka? http://se.reeflex.net/kategorie/140.html Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Är dom hårda på ryggen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 17 maj 2016 Författare Dela Postat 17 maj 2016 15 timmar sedan, stigigemla sa: Kan du ordna en bättre bild på en av de små? Svårt, men de borde komma från korallen tycker jag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 17 maj 2016 Författare Dela Postat 17 maj 2016 Tre cm lång och är hård på ryggen. Tar man en gaffel så "klingar" det när man slår på ryggen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 17 maj 2016 Dela Postat 17 maj 2016 Googla på Chiton MVH Lasse 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 17 maj 2016 Författare Dela Postat 17 maj 2016 18 minuter sedan, Lasse sa: Googla på Chiton MVH Lasse Lasse du kan ha rätt...... Fanns ju en miljon olika arter verkar det som, plus att dom kan bli riktigt stora. Verkar ju inte göra så mycket skada men inte nytta heller..... Han kommer inte i igen i alla fall, men om någon vill ha honom så är han gratis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 17 maj 2016 Dela Postat 17 maj 2016 De har ju en fot som en snäcka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Willson Postat 18 maj 2016 Författare Dela Postat 18 maj 2016 Tycker att den har en fot.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.