Ilma Postat 20 maj 2016 Dela Postat 20 maj 2016 Hej, Någon av er som skickar vattenprover till Triton? Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört något. Mvh Magnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 20 maj 2016 Dela Postat 20 maj 2016 Skickat flera gånger och har alltid fått svar inom 1 vecka. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 20 maj 2016 Dela Postat 20 maj 2016 har aldrig tagit met än 1 vecka för mig. Det måste hänt något? Jag hade provat att kontakta dom för att se vad dom kan vara fel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 maj 2016 Dela Postat 20 maj 2016 Samma här snabba svar inom en vecka då man skickat direkt till deras adress /Christian Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 22 maj 2016 Dela Postat 22 maj 2016 On 20 maj 2016 at 11:12, Ilma sa: Hej, Någon av er som skickar vattenprover till Triton? Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört något. Mvh Magnus då har provet kommit bort. Sist jag skickade kom svaret efter 5 dar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kexxet Postat 23 maj 2016 Dela Postat 23 maj 2016 Jag postade en påse i onsdags, idag fick jag mail om att provet hade kommit fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ilma Postat 23 maj 2016 Författare Dela Postat 23 maj 2016 Ja då får jag nog anta att mitt kommit bort på vägen till Skåne eller senare på vägen. Tack för era svar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 24 maj 2016 Dela Postat 24 maj 2016 Har du skickat till Skåne först. Tror det var länge sedan det skulle gå den vägen. Kontakta triton LAB MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 24 maj 2016 Dela Postat 24 maj 2016 Jag hade också ett test som skulle skickas till en svensk adress men han verkar inte skicka dom vidare längre så antar att de företaget inte var så kundvänligt. Men i alla fall så kontakta jag triton-test och dom kollade upp ordentligt att dom inte fått in något test och sen skicka dom ett nytt. Mycket bra service från triton-test så tummen upp för dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ilma Postat 24 maj 2016 Författare Dela Postat 24 maj 2016 Ja där ser man... jag köpte ett gäng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera då. Får väl ta det som lärpengar ;-) Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till? tack ska n ha! Magnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 25 maj 2016 Dela Postat 25 maj 2016 Kontakta Triton Lab i Tyskland och få adressen MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 25 maj 2016 Dela Postat 25 maj 2016 10 timmar sedan, Ilma sa: Ja där ser man... jag köpte ett gäng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera då. Får väl ta det som lärpengar ;-) Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till? tack ska n ha! Magnus Som jag skrev så kontakta triton-labb så får du säkert ett nytt test så slipper du ligga ute med läropengar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 27 maj 2016 Dela Postat 27 maj 2016 Jag har pratat med Triton lab idag. De som råkat utför detta - kontakta dem så fixar det sig MVH Lasse 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smedberg Postat 27 maj 2016 Dela Postat 27 maj 2016 Triton Lab verkar ha uppdaterat hemsidan. Mitt konto funkar inte längre och jag får inget nytt lösen via mail. Fler som har problem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tobbe.R Postat 27 maj 2016 Dela Postat 27 maj 2016 jag testade och det funkar för mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 28 maj 2016 Dela Postat 28 maj 2016 Dom förbättrar hemsidan under veckan för att bli tydligare och bättre enligt Ehsan Dashti. Sen är det fler maskiner på gång så att det ska gå snabbare att få svar framöver. Så dom verkar verksamma i högsta grad Bioted är deras svenska kontakt nu om man vill fråga på svenska. / David 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smedberg Postat 28 maj 2016 Dela Postat 28 maj 2016 Idag funkade inloggnigen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 28 maj 2016 Dela Postat 28 maj 2016 Den kom online igår så det vsr kanske därför den inte funka MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kexxet Postat 31 maj 2016 Dela Postat 31 maj 2016 Fick detta svaret på fråga om hur länge man idag behöver vänta på sitt svar. (har själv väntat 8dagar sedan Triton mottog vattnet) Due a technical issue encountered during upgrading the security on the server we have been unable to process some samples for analysis. We have surpassed the 10,000 users threshold and with that we needed to be able to continue to provide a secure service for our customers. Security of personal details of our customers is of upmost importance to us. With the upgrade to the website itself happening at the same time unfortunately this meant further disruptions to services. We are working on these issues currently and hope to have full functionality returned very soon. As a result however the time taken to process analysis has become too long and we have therefore decided that we will not analyse any samples over two weeks old. We would therefore request that users send in new samples for analysis. This will of course be at our cost. If you have been waiting for 2 weeks or more for your analysis then you will receive 2 free ICP test kits, please provide your home address. We apologise for the inconvenience that this has caused 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 31 maj 2016 Dela Postat 31 maj 2016 Om det är första gången man skickar, så tar det litet mer än en vecka.. När jag inte fick mitt efter två veckor, så mailade jag och då kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod så kom provsvaret. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 31 maj 2016 Dela Postat 31 maj 2016 Tog 4a dagar för mitt första test. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 31 maj 2016 Dela Postat 31 maj 2016 2 timmar sedan, per.w sa: Om det är första gången man skickar, så tar det litet mer än en vecka.. När jag inte fick mitt efter två veckor, så mailade jag och då kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod så kom provsvaret. tror inte det har med första gången att göra...utan att dom har olika mkt att göra, eller att ett prov kommit bort såklart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kexxet Postat 2 juni 2016 Dela Postat 2 juni 2016 Fick mitt test igår kväll, så dom jobbar nog på... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.