GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hej,

NÄgon av er som skickar vattenprover till Triton?

Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört nÄgot.

Mvh

Magnus

Postat

har aldrig tagit met Àn 1 vecka för mig.
Det mÄste hÀnt nÄgot? 

Jag hade provat att kontakta dom för att se vad dom kan vara fel.

Postat

Samma hÀr snabba svar inom en vecka dÄ man skickat direkt till deras adress

/Christian

Skickat frÄn min iPhone 6s med Tapatalk

Postat
On 20 maj 2016 at 11:12, Ilma sa:

Hej,

NÄgon av er som skickar vattenprover till Triton?

Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört nÄgot.

Mvh

Magnus

dÄ har provet kommit bort. Sist jag skickade kom svaret efter 5 dar.

Postat

Jag postade en pÄse i onsdags, idag fick jag mail om att provet hade kommit fram.

Postat
  • Författare

Ja dÄ fÄr jag nog anta att mitt kommit bort pÄ vÀgen till SkÄne eller senare pÄ vÀgen.

Tack för era svar!

Postat

Har du skickat till SkÄne först. Tror det var lÀnge sedan det skulle gÄ den vÀgen. Kontakta triton LAB

MVH Lasse

Postat

Jag hade ocksÄ ett test som skulle skickas till en svensk adress men han verkar inte skicka dom vidare lÀngre sÄ antar att de företaget inte var sÄ kundvÀnligt.

Men i alla fall sÄ kontakta jag triton-test och dom kollade upp ordentligt att dom inte fÄtt in nÄgot test och sen skicka dom ett nytt. Mycket bra service frÄn triton-test sÄ tummen upp för dom.

Postat
  • Författare

Ja dÀr ser man...

jag köpte ett gÀng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera dÄ. 

FÄr vÀl ta det som lÀrpengar ;-)

Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till?

tack ska n ha!

Magnus

Postat
10 timmar sedan, Ilma sa:

Ja dÀr ser man...

jag köpte ett gÀng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera dÄ. 

FÄr vÀl ta det som lÀrpengar ;-)

Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till?

tack ska n ha!

Magnus

Som jag skrev sÄ kontakta triton-labb sÄ fÄr du sÀkert ett nytt test sÄ slipper du ligga ute med lÀropengar ;)

Postat

Jag har pratat med Triton lab idag. De som rÄkat utför detta - kontakta dem sÄ fixar det sig

MVH Lasse

Postat

Triton Lab verkar ha uppdaterat hemsidan. Mitt konto funkar inte lÀngre och jag fÄr inget nytt lösen via mail.

Fler som har problem?

Postat

Dom förbÀttrar hemsidan under veckan för att bli tydligare och bÀttre enligt Ehsan Dashti. Sen Àr det fler maskiner pÄ gÄng sÄ att det ska gÄ snabbare att fÄ svar framöver. SÄ dom verkar verksamma i högsta grad :) 

Bioted Àr deras svenska kontakt nu om man vill frÄga pÄ svenska. 

/ David 

Postat

Den kom online igÄr sÄ det vsr kanske dÀrför den inte funka

MVH Lasse

Postat

Fick detta svaret pÄ frÄga om hur lÀnge man idag behöver vÀnta pÄ sitt svar. (har sjÀlv vÀntat 8dagar sedan Triton mottog vattnet)

Due a technical issue encountered during upgrading the security on the server we have been unable to process some samples for analysis.

We have surpassed the 10,000 users threshold and with that we needed to be able to continue to provide a secure service for our customers. Security of personal details of our customers is of upmost importance to us.

With the upgrade to the website itself happening at the same time unfortunately this meant further disruptions to services. We are working on these issues currently and hope to have full functionality returned very soon. As a result however the time taken to process analysis has become too long and we have therefore decided that we will not analyse any samples over two weeks old. We would therefore request that users send in new samples for analysis. This will of course be at our cost.

If you have been waiting for 2 weeks or more for your analysis then you will receive 2 free ICP test kits, please provide your home address.

We apologise for the inconvenience that this has caused

Postat

Om det Àr första gÄngen man skickar, sÄ tar det litet mer Àn en vecka.. NÀr jag inte fick mitt efter tvÄ veckor, sÄ mailade jag och dÄ kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod sÄ kom provsvaret.

Postat
2 timmar sedan, per.w sa:

Om det Àr första gÄngen man skickar, sÄ tar det litet mer Àn en vecka.. NÀr jag inte fick mitt efter tvÄ veckor, sÄ mailade jag och dÄ kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod sÄ kom provsvaret.

tror inte det har med första gÄngen att göra...utan att dom har olika mkt att göra, eller att ett prov kommit bort sÄklart.

Postat

Fick mitt test igÄr kvÀll, sÄ dom jobbar nog pÄ...

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.