Postat 20 maj 20169 Är Hej, NÄgon av er som skickar vattenprover till Triton? Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört nÄgot. Mvh Magnus
Postat 20 maj 20169 Är har aldrig tagit met Àn 1 vecka för mig. Det mÄste hÀnt nÄgot? Jag hade provat att kontakta dom för att se vad dom kan vara fel.
Postat 20 maj 20169 Är Samma hÀr snabba svar inom en vecka dÄ man skickat direkt till deras adress /Christian Skickat frÄn min iPhone 6s med Tapatalk
Postat 22 maj 20169 Är On 20 maj 2016 at 11:12, Ilma sa: Hej, NÄgon av er som skickar vattenprover till Triton? Jag skickade ett för flera veckor sedan och har inte hört nÄgot. Mvh Magnus dÄ har provet kommit bort. Sist jag skickade kom svaret efter 5 dar.
Postat 23 maj 20169 Är Jag postade en pÄse i onsdags, idag fick jag mail om att provet hade kommit fram.
Postat 23 maj 20169 Är Författare Ja dÄ fÄr jag nog anta att mitt kommit bort pÄ vÀgen till SkÄne eller senare pÄ vÀgen. Tack för era svar!
Postat 24 maj 20169 Är Har du skickat till SkÄne först. Tror det var lÀnge sedan det skulle gÄ den vÀgen. Kontakta triton LAB  MVH Lasse
Postat 24 maj 20169 Är Jag hade ocksÄ ett test som skulle skickas till en svensk adress men han verkar inte skicka dom vidare lÀngre sÄ antar att de företaget inte var sÄ kundvÀnligt. Men i alla fall sÄ kontakta jag triton-test och dom kollade upp ordentligt att dom inte fÄtt in nÄgot test och sen skicka dom ett nytt. Mycket bra service frÄn triton-test sÄ tummen upp för dom.
Postat 24 maj 20169 Är Författare Ja dÀr ser man... jag köpte ett gÀng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera dÄ. FÄr vÀl ta det som lÀrpengar ;-) Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till? tack ska n ha! Magnus
Postat 25 maj 20169 Är 10 timmar sedan, Ilma sa: Ja dÀr ser man... jag köpte ett gÀng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera dÄ. FÄr vÀl ta det som lÀrpengar ;-) Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till? tack ska n ha! Magnus Som jag skrev sÄ kontakta triton-labb sÄ fÄr du sÀkert ett nytt test sÄ slipper du ligga ute med lÀropengar
Postat 27 maj 20169 Är Jag har pratat med Triton lab idag. De som rÄkat utför detta - kontakta dem sÄ fixar det sig  MVH Lasse
Postat 27 maj 20169 Är Triton Lab verkar ha uppdaterat hemsidan. Mitt konto funkar inte lÀngre och jag fÄr inget nytt lösen via mail. Fler som har problem?
Postat 28 maj 20169 Ă„r Dom förbĂ€ttrar hemsidan under veckan för att bli tydligare och bĂ€ttre enligt Ehsan Dashti. Sen Ă€r det fler maskiner pĂ„ gĂ„ng sĂ„ att det ska gĂ„ snabbare att fĂ„ svar framöver. SĂ„ dom verkar verksamma i högsta grad  Bioted Ă€r deras svenska kontakt nu om man vill frĂ„ga pĂ„ svenska. / David Â
Postat 31 maj 20169 Är Fick detta svaret pÄ frÄga om hur lÀnge man idag behöver vÀnta pÄ sitt svar. (har sjÀlv vÀntat 8dagar sedan Triton mottog vattnet)  Due a technical issue encountered during upgrading the security on the server we have been unable to process some samples for analysis.  We have surpassed the 10,000 users threshold and with that we needed to be able to continue to provide a secure service for our customers. Security of personal details of our customers is of upmost importance to us.  With the upgrade to the website itself happening at the same time unfortunately this meant further disruptions to services. We are working on these issues currently and hope to have full functionality returned very soon. As a result however the time taken to process analysis has become too long and we have therefore decided that we will not analyse any samples over two weeks old. We would therefore request that users send in new samples for analysis. This will of course be at our cost.  If you have been waiting for 2 weeks or more for your analysis then you will receive 2 free ICP test kits, please provide your home address.  We apologise for the inconvenience that this has caused
Postat 31 maj 20169 Ă„r Om det Ă€r första gĂ„ngen man skickar, sĂ„ tar det litet mer Ă€n en vecka.. NĂ€r jag inte fick mitt efter tvĂ„ veckor, sĂ„ mailade jag och dĂ„ kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod sĂ„ kom provsvaret. Â
Postat 31 maj 20169 Är 2 timmar sedan, per.w sa: Om det Àr första gÄngen man skickar, sÄ tar det litet mer Àn en vecka.. NÀr jag inte fick mitt efter tvÄ veckor, sÄ mailade jag och dÄ kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod sÄ kom provsvaret.  tror inte det har med första gÄngen att göra...utan att dom har olika mkt att göra, eller att ett prov kommit bort sÄklart.
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.