Sillen Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jag har tidigare fått e-mail när det kommit nya inlägg i trådar jag följer. De har slutat att komma varför jag skulle säkerställa att det inte blivit fel e-post adress anmäld till SG. När jag försöker ange min e-post adress får jag bara till svar att en annan användare redan nyttjar den adressen, den andre användaren måste vara jag själv. Hur ska jag göra för att få e-post när tråd jag följer uppdateras? Citera
Tribiani Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Jag har testat vår utgående e-post och den fungerar @Sillen. Har du tittat igenom dina inställningar? Man kan göra inställningar för hur man vill få påminnelserna för varje enskilt ämne eller... ... få en översikt på samtliga ämnen som man följer om man klickar på sitt namn uppe i menyn och sedan på Följt innehåll. Här kan man ändra inställningarna för ämnena man följer. Hoppas att detta hjälper dig 1 Citera
Sillen Postat 31 december 2016 Författare Postat 31 december 2016 Tack @Tribiani Jag ska testa lite med dina tips. Lite konstigt att jag förut fick mail i trådar och inte längre. Fast det kan mycket väl vara handhavandefel. Återkommer om jag behöver mer stöd. Citera
Tribiani Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Hoppas att det löser sig för det är ju alltid lite svårlöst när det bara lägger av helt plötsligt och man inte har ändrat något. 1 Citera
danne031 Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 Det råkar inte vara problem med mailen just nu? Jag har "kommit tillbaka" efter en tids frånvaro och får inga mail, adressen stämmer, allt är förbockat som det ska, följda ämnen har jag listade.. Citera
Tribiani Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 Jag testade precis vår utgående e-post och den ser ut att fungera. @Vidofner kan kanske titta lite närmare på det? Citera
danne031 Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 Förlåt pinsamt, hittade just en drös mail som Hotmail tyckte var skräp Citera
Vidofner Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 @Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :). Citera
danne031 Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 Det fungerar för mig nu, var som sagt bara hotmail som tyckte guiden var skräppost men nu trillar de in som de ska Citera
Sillen Postat 10 april 2017 Författare Postat 10 april 2017 6 timmar sedan, Vidofner sa: @Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :). Mina problem löste du tidigare, har fungerat utmärkt sedan dess! TACK 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.