jonasroman Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 Vill önska er alla ett gott nytt år och vill uttrycka min tacksamhet för allas medverkan och SG. Mvh Jonas Roman 3 Citera
Kimozabe Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 Tack det samma och gott nytt saltvattenår på er alla 2 Citera
Datzun Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 Då passar jag på att tacka för en trevlig atmosfär med hjälpsamma akvarister här på SG,Gott Nytt År fellow nerds! Med vänlig hälsning, Fredrik 2 Citera
KennethN Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 Tack detsamma, och gott nytt år allesammans! Vill passa på och tacka för året som gått, mitt första år med saltvattensakvarium. Har visserligen inte varit så aktiv själv här på guiden, men jag har nog läst alla årets inlägg (med undantag för köp och sälj) och även artiklar många gamla trådar, och jag måste säga att utan SG och den kunskap och kompetens som finns här så hade jag nog aldrig vågat satsa på saltvattensakvarium. Hoppas att 2018 blir lika intressant och lärorikt :-) 2 Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 Gott nytt år! Tack för fint arbete med Saltvattensguiden! / David 2 Citera
Rosie Postat 31 december 2017 Postat 31 december 2017 (ändrat) Gott Nytt År till alla saltvattenvänner, må 2018 bli ett gott och händelserikt saltvattensår Mvh Rosie Ändrat 1 januari 2018 av Rosie 2 Citera
nike83 Postat 1 januari 2018 Postat 1 januari 2018 gott nytt år på er alla! ska bli spännande vad som händer inom saltvattensvärden detta år. Vad blir årets "framsteg" i vår hobby? jag tippar på KH-mätningsmaskinerna! 3 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.