Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Kul att du äntligen börjar komma upp i min nivå och kvalitet. Så nu börjar det bli värt att åka hälsa på för en gångs skull.

Har du börjat att skruva upp Zeon eller?

• Svar 470
  • Visningar 64,5k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
  • Författare

Kör på som en smålänning med ZEON som vanligt.Du da Stefan har somnat i din karp säng eller.Patrik

Postat

Ser riktigt grymt ut, najs!!

Måste bara fråga, är det du som var på triton i lördags då jag kom in efter stängning och började babbla zeovitprodukter och grejer?

• 4 veckor senare...
Postat
  • Författare

Efter ett par års funderande så har jag för ca 40 minuter sedan använt mirakel medlet Flatworm Exit,

Efter en tid sedan så har dom ökat och nu ska dom bort.

Vad jag kan se så redan efter 15 minuter så släppte dom första från div stenar och efter en blåsning med en maxijet så flyger dom omkring i vattnet.30 minuter en liten dos till och 10 minuter senare i med kol i karet.Vad jag kan se så verkar inte fiskarna vara påverkade men jag håller koll på räkorna och snäckorna och sjö stjärnorna.En av mina LPSer svällde upp och såg ut att trivas lika bra som när man pumpar zeo reaktorn.När 1 timme har gått så blir det ett vatten byte på 100 liter för att sedan hoppas att dom Jä....na är döda förgått. Patrik

Postat

Tjenare! Hur har det gått,inga bi efekter?Hoppas att dom är borta nu.

Mvh Kjell

Postat
  • Författare

Inga bi effekter ännu,om dom kommer tillbaka så får jag köra en kur om någon vecka igen.Patrik

Postat
  • Författare

Jag vet inte va det e för acropora men den växer fort och har ett tråkigt beteende att den tappar vävnad under ifrån när den blir stor.Patrik

Postat
  • Författare

Jag är inge bra på att frags,men det kanske man ska börja med.Patrik

post-947-14468916312207_thumb.jpg

Postat
Jag är inge bra på att frags,men det kanske man ska börja med.Patrik

Jag kan ta med tången och komma förbi och visa dig! ;) Skämt å sido så visst vet du hur du fraggar. Jag vet att du har kompisar som är bra på det!

Postat

Nu får du allt ta och köpa lite mer fisk. En bunt med Anthias till annars så såg jag en intressant 12-kronorsfisk som kanske skulle passa ditt akvarium, det är ju jul snart och man vet aldrig vad tomten släpper i när du tittar bort...

Postat
Nu får du allt ta och köpa lite mer fisk. En bunt med Anthias till annars så såg jag en intressant 12-kronorsfisk som kanske skulle passa ditt akvarium, det är ju jul snart och man vet aldrig vad tomten släpper i när du tittar bort...

12-kronorsfisk? Från badavdelningen på Coop Forum?

• 2 månader senare...
Postat
  • Författare

Långt ner i rang står den kejsare.Lägre än clown honan som gör en attack så fort kejsaren passerar mitten på karet.Patrik

• 2 veckor senare...
Postat

Härliga färger! Den verkar ju vilja vara med då den syns på de flesta bilderna också!

attachment.php?attachmentid=30323&d=1234206506

Postat

Kul att du äntligen fick en diacanthus, den verkar ju med i matchen också.

/Janne

Postat
  • Författare

Diacanthusen e med i matchen mot dom andra fiskarna värre e det med Chaetodontoplus meredithin som för närvarande står lägst i rang och beter sig som en mes trotts att den e störst i karet.Patrik

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.