Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 470
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Den e köpt som en A.echinata Janne men jag är inte säker,bilden på den ljuger lite för den ser lite grönaktig ut men den är helt blå.Patrik

Postat
Vilka bilder Patrik! Riktigt snygga! Håller med Jakob, man ser att clownerna har hängt med ett tag hehe
Då ska ni se sambon.Patrik

hur menade du nu? att frugan har hängt med ett tag eller att hon tar bra bilder? =D

Postat
Den e köpt som en A.echinata Janne men jag är inte säker,bilden på den ljuger lite för den ser lite grönaktig ut men den är helt blå.Patrik

Okay, det är inte lätt att identifiera Acroporor och de påminner mycket om varandra, jag tyckte den såg mer ut som en table på fotografierna och här kan du själv se skillnaden på dem.

http://data.aims.gov.au/coralpages/HTML/001-100/Species%20pages/26.htm

http://data.aims.gov.au/coralpages/HTML/701-800/Species%20pages/713.htm

/Janne

Postat

Tack Wrang.

Den köptes i en gammal butik i Örebro för 3 år sedan och va 2cm stor och är nu skapligt stor men den växer sakta.Patrik

• 2 månader senare...
  • 3 månader senare...
Postat
Lever Du? Hoppas att allt e bra med dig och familjen. Ja själv så händer det grejor kan jag lova:)

Jag lever lika hårt som vanligt.

Har du någon burk kvar eller?

• 11 månader senare...
Postat

Då va min burk skrotad och vattnet på väg ned i golvbrunnen.

Tänkte skaffa en ny burk efter jag flyttat och med ett nytt mått då det hära måttet hängt med i ca 10år.Patrik

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...