BroderIsak Postat 16 oktober 2008 Dela Postat 16 oktober 2008 Kul att du äntligen börjar komma upp i min nivå och kvalitet. Så nu börjar det bli värt att åka hälsa på för en gångs skull. Har du börjat att skruva upp Zeon eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 16 oktober 2008 Författare Dela Postat 16 oktober 2008 Kör på som en smålänning med ZEON som vanligt.Du da Stefan har somnat i din karp säng eller.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 16 oktober 2008 Dela Postat 16 oktober 2008 Ser riktigt grymt ut, najs!!Måste bara fråga, är det du som var på triton i lördags då jag kom in efter stängning och började babbla zeovitprodukter och grejer? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 17 oktober 2008 Dela Postat 17 oktober 2008 Hade person ifråga inget hår sen såg ut som huligan så var den han!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matt_HiHat Postat 17 oktober 2008 Dela Postat 17 oktober 2008 Haha, det var han, det var han!! Tipsade om lite schyssta produkter och grejer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 17 oktober 2008 Dela Postat 17 oktober 2008 Dubbelmöte på gång hos dig och Jaken eller samt bärs och bira efter ???? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 november 2008 Författare Dela Postat 9 november 2008 Efter ett par års funderande så har jag för ca 40 minuter sedan använt mirakel medlet Flatworm Exit,Efter en tid sedan så har dom ökat och nu ska dom bort.Vad jag kan se så redan efter 15 minuter så släppte dom första från div stenar och efter en blåsning med en maxijet så flyger dom omkring i vattnet.30 minuter en liten dos till och 10 minuter senare i med kol i karet.Vad jag kan se så verkar inte fiskarna vara påverkade men jag håller koll på räkorna och snäckorna och sjö stjärnorna.En av mina LPSer svällde upp och såg ut att trivas lika bra som när man pumpar zeo reaktorn.När 1 timme har gått så blir det ett vatten byte på 100 liter för att sedan hoppas att dom Jä....na är döda förgått. Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 9 november 2008 Dela Postat 9 november 2008 Tjenare! Hur har det gått,inga bi efekter?Hoppas att dom är borta nu.Mvh Kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 november 2008 Författare Dela Postat 9 november 2008 Inga bi effekter ännu,om dom kommer tillbaka så får jag köra en kur om någon vecka igen.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 9 november 2008 Dela Postat 9 november 2008 grymma bilder. vad är det för korall på bild 4a? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 november 2008 Författare Dela Postat 9 november 2008 Jag vet inte va det e för acropora men den växer fort och har ett tråkigt beteende att den tappar vävnad under ifrån när den blir stor.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 9 november 2008 Dela Postat 9 november 2008 häftig korall iaf....men man får väl fragga ofta ifrån den då så att den inte blir så stor!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 11 november 2008 Författare Dela Postat 11 november 2008 Jag är inge bra på att frags,men det kanske man ska börja med.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 Jag är inge bra på att frags,men det kanske man ska börja med.PatrikJag kan ta med tången och komma förbi och visa dig! Skämt å sido så visst vet du hur du fraggar. Jag vet att du har kompisar som är bra på det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 12 november 2008 Dela Postat 12 november 2008 Sååå ja, där ser vi några anthias. Vilka ska du mixa dem med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 12 november 2008 Dela Postat 12 november 2008 Nu får du allt ta och köpa lite mer fisk. En bunt med Anthias till annars så såg jag en intressant 12-kronorsfisk som kanske skulle passa ditt akvarium, det är ju jul snart och man vet aldrig vad tomten släpper i när du tittar bort... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 12 november 2008 Dela Postat 12 november 2008 Nu får du allt ta och köpa lite mer fisk. En bunt med Anthias till annars så såg jag en intressant 12-kronorsfisk som kanske skulle passa ditt akvarium, det är ju jul snart och man vet aldrig vad tomten släpper i när du tittar bort...12-kronorsfisk? Från badavdelningen på Coop Forum? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Hur går det för din näbbgädda? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 29 januari 2009 Författare Dela Postat 29 januari 2009 Långt ner i rang står den kejsare.Lägre än clown honan som gör en attack så fort kejsaren passerar mitten på karet.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 9 februari 2009 Författare Dela Postat 9 februari 2009 Lite mera kassa foton. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 Härliga färger! Den verkar ju vilja vara med då den syns på de flesta bilderna också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 Kul att du äntligen fick en diacanthus, den verkar ju med i matchen också./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 10 februari 2009 Författare Dela Postat 10 februari 2009 Diacanthusen e med i matchen mot dom andra fiskarna värre e det med Chaetodontoplus meredithin som för närvarande står lägst i rang och beter sig som en mes trotts att den e störst i karet.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 10 februari 2009 Dela Postat 10 februari 2009 Är det den svarta firren? Nyanländ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 10 februari 2009 Författare Dela Postat 10 februari 2009 Stämmer bra Christer.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.