salar Postat 17 oktober 2009 Författare Dela Postat 17 oktober 2009 Då ska ni se sambon.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Snyggt Patrik, gillar också 3:an, är det en jacquelineae?/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 19 oktober 2009 Författare Dela Postat 19 oktober 2009 Den e köpt som en A.echinata Janne men jag är inte säker,bilden på den ljuger lite för den ser lite grönaktig ut men den är helt blå.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Vilka bilder Patrik! Riktigt snygga! Håller med Jakob, man ser att clownerna har hängt med ett tag heheDå ska ni se sambon.Patrikhur menade du nu? att frugan har hängt med ett tag eller att hon tar bra bilder? =D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 19 oktober 2009 Författare Dela Postat 19 oktober 2009 Hon har varit med ett tag och kameran får hon inte röra.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 haha, klockrent svar!men nu vill vi ha mera bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Riktigt fina bilder och extremt fina motiv Patrik!Du behöver inte skämmas för att dela med dig av fler bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 19 oktober 2009 Dela Postat 19 oktober 2009 Den e köpt som en A.echinata Janne men jag är inte säker,bilden på den ljuger lite för den ser lite grönaktig ut men den är helt blå.PatrikOkay, det är inte lätt att identifiera Acroporor och de påminner mycket om varandra, jag tyckte den såg mer ut som en table på fotografierna och här kan du själv se skillnaden på dem.http://data.aims.gov.au/coralpages/HTML/001-100/Species%20pages/26.htmhttp://data.aims.gov.au/coralpages/HTML/701-800/Species%20pages/713.htm/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 19 oktober 2009 Författare Dela Postat 19 oktober 2009 Svårt att säga Janne men du har nog rätt.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 oktober 2009 Dela Postat 20 oktober 2009 grym korall! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 oktober 2009 Författare Dela Postat 20 oktober 2009 Tack Wrang.Den köptes i en gammal butik i Örebro för 3 år sedan och va 2cm stor och är nu skapligt stor men den växer sakta.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 20 oktober 2009 Dela Postat 20 oktober 2009 En favoritkorall! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 oktober 2009 Författare Dela Postat 20 oktober 2009 Klart en favorit i karet Tommy.Vi ses på Lördag.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 14 januari 2010 Författare Dela Postat 14 januari 2010 Idag fick några karantäns mogna fiskar flytta in i mitt fisk tomma kar.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Snyggt. Vilken anthias är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nämen Patrik...har du också fallit i squampinnis träsket. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Tycker att det ser ut som Cheirospilos, kan det stämma?Sygga va dom, hur många är det totalt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 14 januari 2010 Författare Dela Postat 14 januari 2010 Snyggt. Vilken anthias är det?P.dispar och P.squamipinnis ska det va .Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Snygga Patrik! Kul o få lite rörelse i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 15 januari 2010 Dela Postat 15 januari 2010 Stiligt!!! (När får man komma kolla???)-S- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 15 januari 2010 Dela Postat 15 januari 2010 Jag säger som Stefan!Kanske dags för att komma över på fika! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 15 januari 2010 Dela Postat 15 januari 2010 Äntligen lite fisk i karet Patrik. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 13 maj 2010 Dela Postat 13 maj 2010 Lever Du? Hoppas att allt e bra med dig och familjen. Ja själv så händer det grejor kan jag lova:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 13 maj 2010 Författare Dela Postat 13 maj 2010 Lever Du? Hoppas att allt e bra med dig och familjen. Ja själv så händer det grejor kan jag lova:)Jag lever lika hårt som vanligt.Har du någon burk kvar eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 24 april 2011 Författare Dela Postat 24 april 2011 Då va min burk skrotad och vattnet på väg ned i golvbrunnen.Tänkte skaffa en ny burk efter jag flyttat och med ett nytt mått då det hära måttet hängt med i ca 10år.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.