Gå till innehåll

Salar´s 750L


salar

Rekommenderade inlägg

  • Svar 470
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det är bara att hålla med Anders att det är en grym korall. Den ser ut att vara stor också även om man inte har någon referens av annat på bilden. Bra lyster i färgen också.

Inga alger men jag har hittat några flatworms igen så jag tittar varje dag på min flatwormexit förpackning och det kliar i fingrarna att droppa i lite.Patrik

Varför vill du ha bort dina flattworms? Har du några problem med dem?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 månader senare...
Flatwormsen e inte så roliga när dom blir för många Sillen.Nu e en blå bakgrund monterad på karet men det blev inte vidare snyggt typ pool blå.Patrik

Rackarns snyggt med så mycket koraller och sparsamt med sten !!!

Funkar det bra trots det ?

.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ove det e nog ca 70kg ungefär.Trodde du skulle säga nått om bilderna Ove,jag har tjatat på Leffe att han ska lura med dig hit med din foto kanon för lite finare bilder.Jag har pratat med Christer T om bilder så får vi klar vem som e den bäste fotografen i stockholm.Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ove det e nog ca 70kg ungefär.Trodde du skulle säga nått om bilderna Ove,jag har tjatat på Leffe att han ska lura med dig hit med din foto kanon för lite finare bilder.Jag har pratat med Christer T om bilder så får vi klar vem som e den bäste fotografen i stockholm.Patrik

Oj, jag plåtar gärna dina koraller men ha inte några förväntningar bara. Det är lätt att ta några hundra bilder på sin egen burk och sedan visa en eller två bra bilder. Det är en helt annan sak att ge sig på någon annans.

70 kilo helt osynlig sten det är helt klart en bedrift. Jag ser inte så mycket som en flisa på bilderna ! Jag har helt plötsligt fått ett sug efter mjukisar åxå. Hoppas det får plats några i nya burken.

.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Målet e att inte ha någon synlig sten utan bara koraller,den ena mjukisen jag har e nog 15år och nu mera står den på botten i karet.När blir du med ditt nya kar Ove,det ser fint ut.Patrik

Får se när det händer, jag sunkade ner ekonomin med ett köksprojekt tyvärr. Det kostade 10 snygga kar tyvärr... Målet just nu är Mars någon gång.

.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Calle hel bilden överlåter jag till någon annan.Fisk beståndet e som vanligt.

Kirurger Acanturus Sohal 1st

Zebrasoma Xanturum 1st

Clowner Amphirion Nigripes 2st

Dottybacks Pseudochromis Flavivertex 1st

Pseudochromis Dilectus 1st

Wrassar Sixline 1st

Solorensis 1st

Gobi Gobidon Rivulatus 1st

Anthias Dispar 5st

Så nu e jag nöjd med fisken men 5 st Anthias till blir det och även en Kejsare om jag hittar den rätta.Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu e jag nöjd med fisken men 5 st Anthias till blir det och även en Kejsare om jag hittar den rätta.Patrik

Kul,

Nu blir jag intresserad. Vilken sorts kejsare har du tänkt dig? Du har ju kunnat se ett par stycken passera den lokala butiken innan jag tog dem.

Jag funderar på om jag ska våga släppa över en av dem (imperator, navarchus eller annularis) till revkaret, men jag är fundersam på hur min stora sohal kommer att ta emot nykomlingen. Jag är nyfiken på hur du funderar här.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ove det e nog ca 70kg ungefär.Trodde du skulle säga nått om bilderna Ove,jag har tjatat på Leffe att han ska lura med dig hit med din foto kanon för lite finare bilder.Jag har pratat med Christer T om bilder så får vi klar vem som e den bäste fotografen i stockholm.Patrik

:) Säg till bara när du har några timmar så försöker vi få till några bilder. Jag kör med samma taktik, skjut 200 bilder helt vilt så blir tre bra!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...