Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Hej Matte.

Testa detta, ta en liten bit ls placera i sanden lite avskilt, sätt skivanemonen på stenen, sätt över en plastkopp med lite genomströmning så att den får stå ifred (typ kapad colapava med hål i) låt stå ett par dagar så kanske den växer fast med lite tur och sedan kan du placera stenen med skivisen var du vill. observera att de kan flytta på sig om de inte riktigt trivs där de är för att hitta en plats där de trivs bättre.

Lycka till.

• Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

annars kan du limma skivanemonen på en golfpeg i plast med lite superlim (typ biltema gel), så brukar det gå lätt att stoppa i nåt hål.

• 1 månad senare...
Postat

Hejsan alla länge sen jag postade nått tänkte bara ge er lite bilder på hur det ser ut idag :)

p1000208l7vk.jpg

p1000210l8zw.jpg

p1000211l6on.jpg

nått i den stilen, min clowngoby trivs jätte bra verkar det som han har blivit väldigt tam och äter ur handen och kommer fram till rutan å hälsar osv han har även tagit skivanemonen som "liggplats" så dom verkar väl ha nått gemensamnt vem vet ;)

Mvh Mathias

Postat

Kul att se och höra från dig igen, trevlig fisk det där.

Om gracilisen sprider sig så att du kan plocka bort någon köper jag gärna av dig.

Kör så det ryker.

Postat

den har spritt sig lite grann men den börjar faktiskt se sämre å sämre ut för varje dag ja ve tinte riktigt vad jag gör fel, vattnet är bra :/

vissa "skott" har "vissnat" å ser rätt döda ut

Mvh mathias

• Skapa Ny...