Gå till innehåll

Nanokar inköpt idag!


matte54

Rekommenderade inlägg

Hej Matte.

Testa detta, ta en liten bit ls placera i sanden lite avskilt, sätt skivanemonen på stenen, sätt över en plastkopp med lite genomströmning så att den får stå ifred (typ kapad colapava med hål i) låt stå ett par dagar så kanske den växer fast med lite tur och sedan kan du placera stenen med skivisen var du vill. observera att de kan flytta på sig om de inte riktigt trivs där de är för att hitta en plats där de trivs bättre.

Lycka till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...

Hejsan alla länge sen jag postade nått tänkte bara ge er lite bilder på hur det ser ut idag :)

p1000208l7vk.jpg

p1000210l8zw.jpg

p1000211l6on.jpg

nått i den stilen, min clowngoby trivs jätte bra verkar det som han har blivit väldigt tam och äter ur handen och kommer fram till rutan å hälsar osv han har även tagit skivanemonen som "liggplats" så dom verkar väl ha nått gemensamnt vem vet ;)

Mvh Mathias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

den har spritt sig lite grann men den börjar faktiskt se sämre å sämre ut för varje dag ja ve tinte riktigt vad jag gör fel, vattnet är bra :/

vissa "skott" har "vissnat" å ser rätt döda ut

Mvh mathias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...