Gå till innehåll

Ny Saltvattens Klubb,,,


Arash

Rekommenderade inlägg

.. då var det klartt, nu finns en ny klubb i småland, där de som är intreserade inom saltvattensakvarium är välkommna. här ska vi samlas en gång i månaden och byta info om olika saker, kanske även åka i hop och handla.

,,, klubben ska kallas för västboreef

välkommna nu är vi 4 medlemmar....... på bild

fr vä arash, lasebengan, crille, absolom

akvariet i bakgrunden är laserbengans, är ingen liten en=)

post-2299-14468912519381_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

de ska jag göra,, har just lämnat en cd fullt med bilder på hans tank......

Detta låter skoj..

Jag bor ju inte så långt ifrån småland så jag kommer gärna på "träff"

Be Lasebengan lägga ut lite bilder på det där flotta karet oxå..

Mvh Jens.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul initiativ! Roligt att se foto på folk också.

Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller?????

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller?????

Ja det har jag tyckt flera gånger så lägg upp era bilder på dig/er själva som profilbild eller avatar som jag har i min profil. Kruxet för mig är att alla tar mig som saltvattensguiden :skrattar:

Så här ser jag ut sommaren 2003 men har inte förändrats något större i utseende

profilepic736_2.gif

-det är ju du som är saltvattensguiden va?!

-Ja det är det men heter Christian Wrang privat

-haha

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu vet du hur vi ser ut.... =) jag tänkte att när vi e hos handlare so känner vi varan bara med namn som vi använder på sidan... så en liten start på att ha lite bilder på olk.... vist vi ser profsiga ut?=)

Kul initiativ! Roligt att se foto på folk också.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

just vad jag tänkte...

quote=BroderIsak]Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller?????

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ska tacka laserbengan för träffen,alltid skoj att prata med andra saltisar,timmarna springer iväg,

vår tanke är oxå att åka till andra saltisar på studiebesök,hoppas detta kan inspirera andra att köra

igång lite träffar,man behöver inte va så många.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...