Arash Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 .. då var det klartt, nu finns en ny klubb i småland, där de som är intreserade inom saltvattensakvarium är välkommna. här ska vi samlas en gång i månaden och byta info om olika saker, kanske även åka i hop och handla.,,, klubben ska kallas för västboreef välkommna nu är vi 4 medlemmar....... på bild fr vä arash, lasebengan, crille, absolomakvariet i bakgrunden är laserbengans, är ingen liten en=) Citera
jens karlskrona Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Detta låter skoj..Jag bor ju inte så långt ifrån småland så jag kommer gärna på "träff"Be Lasebengan lägga ut lite bilder på det där flotta karet oxå..Mvh Jens. Citera
Arash Postat 24 februari 2006 Författare Postat 24 februari 2006 de ska jag göra,, har just lämnat en cd fullt med bilder på hans tank......Detta låter skoj..Jag bor ju inte så långt ifrån småland så jag kommer gärna på "träff"Be Lasebengan lägga ut lite bilder på det där flotta karet oxå..Mvh Jens. Citera
Vargklo Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Kul initiativ! Roligt att se foto på folk också. Citera
BroderIsak Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Kul initiativ! Roligt att se foto på folk också.Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller????? Citera
NIKE Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Låter trevligt vi är 4 st (fast bara 3 som har har kar igång ) i Ljungby som håller på med Saltvattens kar. Citera
maresboy Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Bra initiativ!!!I Kalmar är vi ganska många med saltvatten..Säg till när nästa gång är!Jag vet säkert kanske 5-8 pers som vill komma! Citera
wrang Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller?????Ja det har jag tyckt flera gånger så lägg upp era bilder på dig/er själva som profilbild eller avatar som jag har i min profil. Kruxet för mig är att alla tar mig som saltvattensguiden Så här ser jag ut sommaren 2003 men har inte förändrats något större i utseende-det är ju du som är saltvattensguiden va?!-Ja det är det men heter Christian Wrang privat-haha Citera
Arash Postat 24 februari 2006 Författare Postat 24 februari 2006 nu vet du hur vi ser ut.... =) jag tänkte att när vi e hos handlare so känner vi varan bara med namn som vi använder på sidan... så en liten start på att ha lite bilder på olk.... vist vi ser profsiga ut?=)Kul initiativ! Roligt att se foto på folk också. Citera
Arash Postat 24 februari 2006 Författare Postat 24 februari 2006 just vad jag tänkte... quote=BroderIsak]Jag vet inte hur man skall göra men det skulle faktist vara kul om man hade lite bilder på hur folk såg ut? Eftersom när man springer i affärer kanske man springer på nån som man känner igen här ifrån guiden.. Typ ta bilder när ni e hemma hos folk,träffar osv. Eller????? Citera
Arash Postat 24 februari 2006 Författare Postat 24 februari 2006 låter trevligt.... =)Låter trevligt vi är 4 st (fast bara 3 som har har kar igång ) i Ljungby som håller på med Saltvattens kar. Citera
Arash Postat 24 februari 2006 Författare Postat 24 februari 2006 du är mer än välkommen... =)Detta låter skoj..Jag bor ju inte så långt ifrån småland så jag kommer gärna på "träff"Be Lasebengan lägga ut lite bilder på det där flotta karet oxå..Mvh Jens. Citera
Laserbengan Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Kul och utvecklande med live träffar att se folken bakom "avtaren"Västra Småland är väl inte den revtätaste regionen precis heller. Så vi tyckte det här behövdes! Citera
Lejonkungen Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Man kanske skulle lägga upp en bild på sig själv på tråden om yrken m m eller tråden om sitt akvarium. Ev starta en ny tråd med foton på medlemmarna. Eller varför inte en kalender med bilder på medlemmarna . Citera
crille Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 ska tacka laserbengan för träffen,alltid skoj att prata med andra saltisar,timmarna springer iväg,vår tanke är oxå att åka till andra saltisar på studiebesök,hoppas detta kan inspirera andra att köraigång lite träffar,man behöver inte va så många. Citera
Hanss0n Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 kul synd att det inte finns någon i skåne(malmö området:( kommer vell Citera
crille Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 samla ihop ett gäng jonathan,det borde finnas många intresserade där Citera
Arash Postat 8 mars 2006 Författare Postat 8 mars 2006 krille du e kungen.... tack för namnet... =) Citera
bulletq Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 undra om det är nån i näsum...asg ...skulle inte tro det..ler men kul att det händer lite sånt.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.