Ahab Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 har samma fråga som Sillen, är detta den eheim automat många rekommenderar? Citera
Guest ernie Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 de finns nåt som heter högerhanden.Ok. väns´ter för en del.jag brukar sätta på kaffet(de enda man får sätta på,nuförtiden)under tiden fyller ja på calcium etc. samt matar fiskarna,när ja e klar me de så e kaffet klart.Jag har alltid kört manuellt,då ser man vad som händer Citera
Laggeman Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Frågan här är ju foderautomater när man lämnar hus och hem och inte har någon som kan komma och mata regelbundet. Då är det en bra idé med en automat. Har själv en sådan Eheim som i inlägget ovan och är nöjd med den. Har även en Hydor variant i mitt lilla kar som också funkar bra. http://www.pwss.se/product.php?productid=878&cat=22&page=1 En sådan är det. Billig men fungerar ändå utan bekymmer. Citera
Sillen Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Daniel!Vad har du gjort som inte jag har med tanke på at du fick svar! Tack! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.