izfisk Postat 22 december 2019 Författare Postat 22 december 2019 Måste säga att jag är mycket nöjd med min profilux!Så himla smidigt att få reminders när saker skall doseras eller göras och ha övervakning på hur mycket det är kvar i dosbehållare. Enkla funktioner men gör att man kan lite sig tillbaka lite mer.Sen kan den ju mycket mycket mer också såklart Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Citera
Slanten Postat 22 december 2019 Postat 22 december 2019 Det var en smidig funktion! Kommer påminnelsen på mobilen? Citera
nike83 Postat 22 december 2019 Postat 22 december 2019 snyggt! Detta skulle jag verkligen behöva i mitt kommande system. funkar de med gamla doserpumpen om man har ny GHL-dator? Citera
izfisk Postat 23 december 2019 Författare Postat 23 december 2019 23 timmar sedan, Slanten sa: Det var en smidig funktion! Kommer påminnelsen på mobilen? Ja Citera
izfisk Postat 23 december 2019 Författare Postat 23 december 2019 21 timmar sedan, nike83 sa: snyggt! Detta skulle jag verkligen behöva i mitt kommande system. funkar de med gamla doserpumpen om man har ny GHL-dator? vet ej. 1 Citera
izfisk Postat 24 december 2019 Författare Postat 24 december 2019 En annan sak som är galet bra som får hela akvariet att må toppen är co2 scrubber.På bilden ser man veckans PH. Bytte media i co2 reaktorn igår kväll sjukt bra effekt nu när familjen är ledig och går hemma å flåsar koldioxid runt akvariet !Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
izfisk Postat 18 januari 2020 Författare Postat 18 januari 2020 ”The Vinh” ljusnar mer och mer för varje dag! Dags att skicka in icp snart.Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Citera
izfisk Postat 27 mars 2020 Författare Postat 27 mars 2020 Avluta tråden dags och även avsluta akvariehobby dags för min del. Det har vart roligt men ska nu ta en välbehövlig paus från denna hobby. Akvariet är nu tömt och tekniken avstängd. Ha det gött alla saltisar. mvh Peter 1 Citera
Lasse Postat 28 mars 2020 Postat 28 mars 2020 On 2019-12-23 at 13:07, izfisk sa: vet ej. Ja MVH Lasse Citera
Lasse Postat 28 mars 2020 Postat 28 mars 2020 20 timmar sedan, izfisk sa: Avluta tråden dags och även avsluta akvariehobby dags för min del. Det har vart roligt men ska nu ta en välbehövlig paus från denna hobby. Akvariet är nu tömt och tekniken avstängd. Ha det gött alla saltisar. mvh Peter Tråkigt - hoppas du kommer igen ordentligt senare MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.