crille Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 igår åkte vi österut nämligen till gemla,och stig,det var en mycket givande eftermiddag,med mycket saltsnack,intressant att titta på stigs bangai-odling,och hans nya 1500l projekt,stig är en mycket klurig man som kan mycket teknik,kollade hans hembyggda skummare somimponerade på oss alla,även ytavrinning-lösningen på 1500l var intressant att se,tack för allafraggar Stig,dom är utplacerde på hedersplatser i karet!!ska bli kul att återgälda när du fått igångditt stora,där kommer det att gå åt en del koraller.arash kommer att lägga in bilder här senare.tack för din gästfrihet och fraggar samt en trevlig eftermiddag. Citera
diskustok Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 det va ju kul hehe.stig jag undra bara kommer du sälja dina banggai ungar sen eller? Citera
Laserbengan Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Det var mycket givande!Tack Stig!Fraggarna ser bra ut i dag! Citera
crille Postat 13 mars 2006 Författare Postat 13 mars 2006 grrrrrrrrrrrrr sjöborren kidnappade min xenia-fragg:jävul: Citera
stigigemla Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Då får du inga problem med att få Xenian spridd i karet.Banggaiungarna kommer att säljas men de första är i stort sett tingade allihop.Nästa gäng är också på tillväxt och ytterligare en omgång är på gång. Citera
crille Postat 13 mars 2006 Författare Postat 13 mars 2006 gud va fina dom är....mvh mollieja dom är otroligt fina att se live.laserbengan har en fin kull oxå, Citera
GustavF Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Tror ni Banggaierna klarar en trip med bussgods? Citera
stigigemla Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jag lär nog ta en tripp upp till Stockholm i sommar men du har ju nära till Finlandsfärjan... Citera
GustavF Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jo, men nu har jag rajraj:at färdigt för ett tag. Är inte riktigt redo att bli söndersliten på köttmarknaden på finlandsbåten Om du kommer till Sthlm till sommaren så köper jag gärna några st. Skulle du behöva övernattning eller bara vill titta in, så är du varmt välkommen till Uppsala. Hur många tror du man behöver för att vara ganska säker på att få ett par när de blir äldre? För de behöver väl 12+ månader för att bli könsmogna. Citera
stigigemla Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Skall man döma av tillväxten nu är de snarare könsmogna vid 6 - 8 månaders ålder. Citera
GustavF Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Trevligt. Det är ju förstås ingen nackdel. De växer alltså så det knakar? Citera
crille Postat 13 mars 2006 Författare Postat 13 mars 2006 glömde säga att vi blev mer övertygade om T5 rörens förträfflighet,blir nog en del ramp-byggande nu! Citera
Laserbengan Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jag tror på att kombinera T5(vita och blå) med metallhalogen och på så sätt få ut max av de olika fördelarna med respektive ljuskälla. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.