Postat 25 januari 20205 år ELEMENTALS TRACE ELEMENTALS TRACE spårämneslösningar av högsta renhetsgrad för att kompensera brister i korallakvarium. ELEMENTALS TRACE element solutions erbjuder ett enkelt och kostnadseffektivt sätt att kompensera för uppkomsten av specifika brister från t.ex. spårelementsförbrukning i ditt korallekvarium. Elementals Trace finns i 250ml flaskor! Mer information hittar du på vår hemsida : www.faunamarin.de
Postat 25 januari 20205 år Tänkte du diskutera något här @greger ? Ser mest ut som en annons och senast jag kollade har vi inte FM i registret
Postat 25 januari 20205 år Trevligt med lite större flaskor! Känns ju lite jobbigt med Triton-labs 100-milliliterflaskor när man ska dosera 50 ml i ena akvariet och 40 ml i andra efter ett test... Dessa flaskor från FM verkar både större och högre koncentration än Triton-labs motsvarighet. Hoppas bara priset är rätt...
Postat 25 januari 20205 år Och de anger vilken koncentration det är så man vet hur mycket man faktiskt doserar 👍
Postat 25 januari 20205 år 32 minuter sedan, KennethN sa: Och de anger vilken koncentration det är så man vet hur mycket man faktiskt doserar 👍 Ja, Triton-lab hade ju kunnat kosta på sig att skriva ut koncentrationen, men det är ju ganska lätt att räkna ut baklänges efter att man fått doseringsrekommendation efter ett ICP-test.
Postat 26 januari 20205 år On 2020-01-25 at 11:06, greger sa: ELEMENTALS TRACE Finns dessa att köpa i Sverige någonstans? Jag hittade ett ställe Tyskland men de hade av någon anledning inte Lithium-flaskan, vilket är ett av ämnena jag har slut på... Jag är främst ute efter Zn, Mn, Mo, V, I, Li, Ni, samt ej trace / ej på bild Sr, B, Br.
Postat 4 februari 20205 år Författare On 2020-01-25 at 11:06, greger sa: ELEMENTALS TRACE ELEMENTALS TRACE spårämneslösningar av högsta renhetsgrad för att kompensera brister i korallakvarium. ELEMENTALS TRACE element solutions erbjuder ett enkelt och kostnadseffektivt sätt att kompensera för uppkomsten av specifika brister från t.ex. spårelementsförbrukning i ditt korallekvarium. Elementals Trace finns i 250ml flaskor! Mer information hittar du på vår hemsida : www.faunamarin.de Nej, det var inget diskussionsunderlag, utan bara info om nya produkter som kan vara av intresse för t.ex. ICP testanvändarna - så då får du ta bort den om det inte ok! //Leffe Ändrat 4 februari 20205 år av greger
Postat 9 april 20205 år On 2020-01-26 at 14:04, petnym sa: Finns dessa att köpa i Sverige någonstans? Jag hittade ett ställe Tyskland men de hade av någon anledning inte Lithium-flaskan, vilket är ett av ämnena jag har slut på... Jag är främst ute efter Zn, Mn, Mo, V, I, Li, Ni, samt ej trace / ej på bild Sr, B, Br. Verkar inte finnas i Sverige, så jag beställde några av flaskorna från Tyskland istället...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.