Christian_N Postat 17 juli 2020 Postat 17 juli 2020 Hej på er. jag har under två år tid kört med Red Seas salt (den blå hinken). Nu har den senaste tagit slut och jag ska köpa nytt. Funderar på Tropic Marin Pro Reef Salt, eller kanske AquaForest (probiotic eller reef salt). Men har svårt att bestämma mig. Ska man köra vidare på Red Sea eller ge sig på något nytt. Har ni några rekommendationer? Citera
kaptenen Postat 18 juli 2020 Postat 18 juli 2020 Har kört red seas blåa i 4 år och är fortfarande nöjd. Innan körde jag Tropic marin och det funkade också bra. Var nån batch där magnesiumet var helt off men det är typ 8 år sen så det är preskriberat. Citera
Christian_N Postat 18 juli 2020 Författare Postat 18 juli 2020 Är ju själv nöjd med Red Sea. Men var inne på om man skulle provat något nytt. Men det är kanske dumt att gå ifrån något som fungerar. Citera
Lasse Postat 18 juli 2020 Postat 18 juli 2020 If it not broken - do not fix it Sincerely Lasse 1 Citera
greger Postat 18 juli 2020 Postat 18 juli 2020 Tycker Red dess blå hink är en av de bästa, näst bäst för att vara exakt probiotic - salt är inget man använder i inkörda kar - möjligen för uppstart Citera
jonasroman Postat 7 augusti 2020 Postat 7 augusti 2020 On 2020-07-18 at 18:45, Lasse sa: If it not broken - do not fix it Sincerely Lasse Och här håller jag med Lasse. Ännu en flaska att öppna Lasse;-) 1 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.