GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

DÄ det börjar bli rÀtt gott om material pÄ internet av bra kvalité sÄ kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar :)

HÀr kom upp som rekommenderat för mig pÄ youtube nÀr jag kom hem. KÀnns som mannen hade kunnat tÀnkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek pÄ akvariet.

Postat
20 minuter sedan, kaptenen said:

DÄ det börjar bli rÀtt gott om material pÄ internet av bra kvalité sÄ kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar :)

HÀr kom upp som rekommenderat för mig pÄ youtube nÀr jag kom hem. KÀnns som mannen hade kunnat tÀnkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek pÄ akvariet.

Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? 😅

Postat
  • Författare
25 minuter sedan, Kim Rosenqvist said:

Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? 😅

TÀnkte just pÄ att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite :P

Karet i sig Àr vÀldigt hÀftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskÀlla.

Postat
TÀnkte just pÄ att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite [emoji14]

Karet i sig Àr vÀldigt hÀftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskÀlla.
Aha, jag kanske inte sett just det dÀr klippet ÀndÄ, kÀnner inte igen sjÀlva clown-historien [emoji4] sÄg hans bygge i nÄgot program kring unik arkitektur eller dylikt, imponerande minst sagt.
Ska kika detta klipp [emoji106]

Skickat frÄn min SM-G960F via Tapatalk

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Ja, den dÀr var ganska kul! En överblick frÄn en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sÄdan dÀr bÄt mÄste ju kosta en förmögenhet, mÄste ta lÄng tid innan en sÄdan investering betalat sig om de lever pÄ att exportera koraller för försÀljning.

Postat
  • Författare
18 timmar sedan, mikoto skrev:

Ja, den dÀr var ganska kul! En överblick frÄn en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sÄdan dÀr bÄt mÄste ju kosta en förmögenhet, mÄste ta lÄng tid innan en sÄdan investering betalat sig om de lever pÄ att exportera koraller för försÀljning.

Hört talas om flera liknande företag fast mindre i Australien som kombinerar det hÀr med dykturism. Just dem hÀr verkar dock ha en del större sponsorer sen sÄ sÀljer dem korall Àven till publika akvarier vÀrlden över http://www.cairnsmarine.com/

• 2 mĂ„nader senare...
Postat

Skulle vilja tipsa om den hĂ€r nya videoserien frĂ„n BRStv. Kanske inte nĂ„gra nya rĂ„d och rön men en holistisk vy pĂ„ nĂ€ringsĂ€mnen i ett saltvattensakvarium, presenterad pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns begripligt för dom lekmĂ€n mĂ„nga av oss Ă€r 😊

• 1 mĂ„nad senare...
  • 8 mĂ„nader senare...
Postat

Tipsar om Fragbox tv. En shop i Canada som försöker dra ut 1 video om dagen.

• 4 mĂ„nader senare...
  • 3 Ă„r senare...

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.