Postat 23 september 20205 Ă„r DĂ„ det börjar bli rĂ€tt gott om material pĂ„ internet av bra kvalitĂ© sĂ„ kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar  HĂ€r kom upp som rekommenderat för mig pĂ„ youtube nĂ€r jag kom hem. KĂ€nns som mannen hade kunnat tĂ€nkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek pĂ„ akvariet.   Â
Postat 23 september 20205 Ă„r 20 minuter sedan, kaptenen said: DĂ„ det börjar bli rĂ€tt gott om material pĂ„ internet av bra kvalitĂ© sĂ„ kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar  HĂ€r kom upp som rekommenderat för mig pĂ„ youtube nĂ€r jag kom hem. KĂ€nns som mannen hade kunnat tĂ€nkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek pĂ„ akvariet.    Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? đ
Postat 23 september 20205 Ă„r Författare 25 minuter sedan, Kim Rosenqvist said: Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? đ TĂ€nkte just pĂ„ att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite  Karet i sig Ă€r vĂ€ldigt hĂ€ftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskĂ€lla.
Postat 23 september 20205 Är TÀnkte just pÄ att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite [emoji14]  Karet i sig Àr vÀldigt hÀftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskÀlla.Aha, jag kanske inte sett just det dÀr klippet ÀndÄ, kÀnner inte igen sjÀlva clown-historien [emoji4] sÄg hans bygge i nÄgot program kring unik arkitektur eller dylikt, imponerande minst sagt.Ska kika detta klipp [emoji106]Skickat frÄn min SM-G960F via Tapatalk
Postat 29 september 20205 Är Författare Kan fortsÀtta fylla pÄ med tips. SÄg denna i helgen. Mycket sevÀrt och kul att fÄ mer inblick i en annan typ av marin miljö. Oftast tittar iaf jag frÀmst pÄ korallrevsrelaterat.  https://www.netflix.com/se/title/81045007
Postat 16 november 20204 Är Ja, den dÀr var ganska kul! En överblick frÄn en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sÄdan dÀr bÄt mÄste ju kosta en förmögenhet, mÄste ta lÄng tid innan en sÄdan investering betalat sig om de lever pÄ att exportera koraller för försÀljning.
Postat 17 november 20204 Ă„r Författare 18 timmar sedan, mikoto skrev: Ja, den dĂ€r var ganska kul! En överblick frĂ„n en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sĂ„dan dĂ€r bĂ„t mĂ„ste ju kosta en förmögenhet, mĂ„ste ta lĂ„ng tid innan en sĂ„dan investering betalat sig om de lever pĂ„ att exportera koraller för försĂ€ljning. Hört talas om flera liknande företag fast mindre i Australien som kombinerar det hĂ€r med dykturism. Just dem hĂ€r verkar dock ha en del större sponsorer sen sĂ„ sĂ€ljer dem korall Ă€ven till publika akvarier vĂ€rlden över http://www.cairnsmarine.com/   Â
Postat 12 februari 20214 Ă„r Skulle vilja tipsa om den hĂ€r nya videoserien frĂ„n BRStv. Kanske inte nĂ„gra nya rĂ„d och rön men en holistisk vy pĂ„ nĂ€ringsĂ€mnen i ett saltvattensakvarium, presenterad pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns begripligt för dom lekmĂ€n mĂ„nga av oss Ă€r đ  Â
Postat 19 december 20213 Ă„r Tipsar om Fragbox tv. En shop i Canada som försöker dra ut 1 video om dagen.   Â
Postat 11 maj 20223 Ă„r Författare HĂ€r Ă€r en mycket intressant video om att rĂ€dda korallreven i Florida.  Â
Postat 10 septemberSep 10 Författare Snubblade pÄ detta klipp idag. En intressant slump dÄ just detta har diskuterats mkt pÄ senaste pÄ forumet.
Postat 15 septemberSep 15 Denna kanal kan vara intressant. https://youtube.com/@reefrookies?si=guUpn1FXIlwhk2w8
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.