kaptenen Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 Då det börjar bli rätt gott om material på internet av bra kvalité så kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar Här kom upp som rekommenderat för mig på youtube när jag kom hem. Känns som mannen hade kunnat tänkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek på akvariet. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 20 minuter sedan, kaptenen said: Då det börjar bli rätt gott om material på internet av bra kvalité så kan det ju vara kul ifall vi delar med oss lite av det vi hittar Här kom upp som rekommenderat för mig på youtube när jag kom hem. Känns som mannen hade kunnat tänkt en tankesnurra innan, men det gav mig ett gott skratt. Förövrigt drömstorlek på akvariet. Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 23 september 2020 Författare Dela Postat 23 september 2020 25 minuter sedan, Kim Rosenqvist said: Hur menar du? Var det inte han som byggde ett akvarium och sen huset runt omkring? Tänkte just på att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite Karet i sig är väldigt häftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskälla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 Tänkte just på att han la ner 40 nya clowner hos redan befintliga aggressiva clowner med revir utan att ta upp dem innan eller möblera om akvariet lite Karet i sig är väldigt häftigt och att han tar in direkt solljus som ljuskälla.Aha, jag kanske inte sett just det där klippet ändå, känner inte igen själva clown-historien såg hans bygge i något program kring unik arkitektur eller dylikt, imponerande minst sagt.Ska kika detta klipp Skickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 29 september 2020 Författare Dela Postat 29 september 2020 Kan fortsätta fylla på med tips. Såg denna i helgen. Mycket sevärt och kul att få mer inblick i en annan typ av marin miljö. Oftast tittar iaf jag främst på korallrevsrelaterat. https://www.netflix.com/se/title/81045007 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 14 november 2020 Författare Dela Postat 14 november 2020 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 14 november 2020 Dela Postat 14 november 2020 Wow vilka koraller!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 16 november 2020 Dela Postat 16 november 2020 Ja, den där var ganska kul! En överblick från en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sådan där båt måste ju kosta en förmögenhet, måste ta lång tid innan en sådan investering betalat sig om de lever på att exportera koraller för försäljning. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 17 november 2020 Författare Dela Postat 17 november 2020 18 timmar sedan, mikoto skrev: Ja, den där var ganska kul! En överblick från en exportör. Undrar dock hur mycket de kan dra in egentligen? En sådan där båt måste ju kosta en förmögenhet, måste ta lång tid innan en sådan investering betalat sig om de lever på att exportera koraller för försäljning. Hört talas om flera liknande företag fast mindre i Australien som kombinerar det här med dykturism. Just dem här verkar dock ha en del större sponsorer sen så säljer dem korall även till publika akvarier världen över http://www.cairnsmarine.com/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 21 november 2020 Författare Dela Postat 21 november 2020 För er som gillar euphyllia och acropora 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 12 februari 2021 Dela Postat 12 februari 2021 Skulle vilja tipsa om den här nya videoserien från BRStv. Kanske inte några nya råd och rön men en holistisk vy på näringsämnen i ett saltvattensakvarium, presenterad på ett sätt som känns begripligt för dom lekmän många av oss är 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 21 mars 2021 Författare Dela Postat 21 mars 2021 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stensson Postat 19 december 2021 Dela Postat 19 december 2021 Tipsar om Fragbox tv. En shop i Canada som försöker dra ut 1 video om dagen. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kaptenen Postat 11 maj 2022 Författare Dela Postat 11 maj 2022 Här är en mycket intressant video om att rädda korallreven i Florida. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.