Postat 19 december 20205 Ă„r Hej Jag misstĂ€nker att mitt kar Ă€r drappat av dino/ kisel blomning. Jag tĂ€nkte borsta stenarna och glaset sen göra ett par större vattenbyte. Finns det nĂ„gon som har erfarenhet av dino x? Det kanske man ska prova innan vattenbyten? Mvh PĂ€r Â
Postat 19 december 20205 Ă„r Jag har testat detta en gĂ„ng, för lĂ€nge sedan, och det gör jag aldrig om. Fungerade det inte? JodĂ„, det fungerade ypperligt. DessvĂ€rre höll jag pĂ„ att förlora mina lĂ€gre djur. Sjöborrarna tappade alla sina taggar osv osv. Det var en hemsk syn. (kan ju givetvis inte garantera att det var preparatet...)  /Johan Â
Postat 19 december 20205 Är Jo mina sjöborrar gjorde samma av dino xl. Tappar alla taggar sen dör de nÄgon dag senare.
Postat 19 december 20205 Är Hur ser dina nÀringsvÀrden ut?  Flera hÀr pÄ guiden har vunnit kampen över dinos med hjÀlp av UVC.
Postat 20 december 20205 Är Författare Ahh dÄ bör man ju inte anvÀnda det... Nya uv ljuset kommer nog nÀsta vecka... Mina vÀrden Po4 0.01 No3 10 Kh 8 Ca 440 Mg1400
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.