Gå till innehåll

Hultis 450 liters kar


Hultis

Rekommenderade inlägg

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Min mandarinhane har slutat äta artemia efter det att han kom i det stora karet.

Men han har inte magrat. Honan har blivit romstinn och simmar efter honom ibland men han låtsas som om han inte ser något.

han har fått mycket annat gött att smaska på då kanske? haha ja dom är verkligen speciella mandarinerna.. brukar det bli något annat av romen eller blir det fisk mat?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

han har fått mycket annat gött att smaska på då kanske? haha ja dom är verkligen speciella mandarinerna.. brukar det bli något annat av romen eller blir det fisk mat?

är som min då.. käkade artemia hos jr, men i min burk noppar han bara på stenen. men han är fet som en falukorv så det verkar inte gå någon nöd på honom ;)

och visst är dom speciella? så jäkla häftiga firrar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jättefina bilder Anders o kanonfina firrar :)

tackar!

är som min då.. käkade artemia hos jr, men i min burk noppar han bara på stenen. men han är fet som en falukorv så det verkar inte gå någon nöd på honom ;)

och visst är dom speciella? så jäkla häftiga firrar.

dom verkar vara lite av samma skrot och korn tror jag?

det blir nog lite tråkigt i burken den dagen mandarinen kastar in handduken =( har lite funderingar på att skaffa en partner åt den i det stora karet sedan, så vi får se vad det blir.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...