Gå till innehåll

Utveckla guiden


Casio

Rekommenderade inlägg

Hej, 

 

Funderar på morgondagens användare samt att öka intresset för guiden i allmänhet. 

 

Jag jobbar med digitalisering och kan inte undgå att funderar på hur man kan bidra till att guiden blir än mer attraktivt ur ett digitalt hänseende. 

 

En tanke jag har är att automatisera (en valfri kryssruta/upp till vardera användare) bild och video uppladdning i guiden till en punchout mot officiellt Facebook samt Instagram konto. Dvs så allt som publiceras i medieformat når dessa plattformar. 

 

Tillägg :

Nyttan med detta är att man inte får eget liv på Facebookkontot respektive instagram. Men samtidigt syns allt eminent material i det fall man önskar det. 

Ändrat av Casio
  • Gilla 3
  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

 

Vi behöver all hjälp vi kan få med kreativa tankar för att bidra med vårt forums utveckling.

I föreningen Saltvattensguiden behövs det aktiva medlemmar som bidrar för att hålla forumet igång och utveckla det framåt. 

 

Jag skickar ett PM

 

//Fredrik

 

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske vore bra att finnas på flera plattformar och att innehållet däremellan synkas, dvs de frågor som skrivs på tex facebook även syns i webbforum. Då kan användarna använda den plattform de trivs bäst med och då svara på frågor som dyker upp någon annanstans.

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...