Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Har sett att det ökar med att folk använder ImageShack så trotts att jag hällre ser att ni laddar upp det i forumet eller Galleriet så hittade jag en genväg för er som ändå använder ImageShack

Under texten Bifoga Bilder så har det kommit in en liten bild

imageshack.gif klickar man på denna så öppnas det upp ett fönster med funktionerna för ImageShack

imageshack18qm.jpg

Sedan är det bara att klicka på Skicka upp knappen och ImageShack´s sida kommer upp med dess länkar till den bild du laddat upp

Använd nu de olika möjligheterna som finns där

Väl bekommet

/Moderator

Postat

hehe. Jag också men jag drar ner storleken på bilderna till runt 100kbit så stenålderfolken har en chans att se dem med sina modem

Postat
  • Författare
hehe. Jag också men jag drar ner storleken på bilderna till runt 100kbit så stenålderfolken har en chans att se dem med sina modem

BRA TÄNKT!

Postat
Gick inget bra va? Jag försökte uppna länken också utan framgång, tror felet ligger där!

Det fungerade inte med Mozilla, IE6 fungerade dock!

Postat
Det fungerade inte med Mozilla, IE6 fungerade dock!

Jag använder IE 6.0 utan att det funkar. Kan vara något filter i brandväggen då jag nu sitter på jobbet. Ska kolla hemma sen.

Postat

För mig med, var nog bara "bildskulet" som fukkade ur av alla saltguidare som laddade upp bilder samtidigt :D

Postat
Jonas det måste ha varit "chefen ser att du surfar filtret" som gick igång! Hehe!

Jag har en sådan tur så att det ingår i arbetsuppgifterna att surfa! Den ni! Kanske inte om saltvatten men ådå. Han har till och med ställt en extra dator på mitt rum som endast är till för att surfa på.

Dock ä'r ju inte porr OK att surfa på så man kan ju undra vad det var för bild!;)

• 4 månader senare...
Postat
  • Författare

Japp. missat att lägga in den i detta template men kan lägga in den igen om ni envisas att använda ImageShack ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.