GÄ till innehÄll

Rekommenderade inlÀgg

Postat

Ny multitester pÄ g frÄn Focustronic och mig. Finns lite pÄ youtube en del glimtar. 

https://youtu.be/QHvYp3fa_bw?si=Zp06z_SgVI4EtTt7

5 parametrar pÄ en gÄng. Inget behov av att ladda om. En Àkta multitester. Mastertronic kommer ocksÄ vara kvar. BÄda maskinerna fyller sina  uppgifter. 
Vi slÀpper mer info om ME allteftersom vi nÀrmar oss lansering. 
Den kommer naturligtvis prata med Dosetronic, precis som vÄr huvudmaskin Alkatronic gör. 

/Jonas 

• Gilla 3
  • 1 mĂ„nad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 5 mĂ„nader senare...
Postat

Finns det nÄgon ny information kring nÀr den finns tillgÀnglig pÄ marknaden och vilket riktpris som gÀller?

• 1 mĂ„nad senare...
Postat
On 2024-04-25 at 10:43, Perk skrev:

Finns det nÄgon ny information kring nÀr den finns tillgÀnglig pÄ marknaden och vilket riktpris som gÀller?

den Àr fÀrdig nu och nu startar produktionen ASAP. Leveransdatum kommer nÀr FT Àr helt sÀkra, dvs ungefÀr samtidigt som leveransen skickas ut till distributörerna. Skall jag gissa sÀger jag september. 

En MKT god nyhet Àr att vi kommer ha EGNA reagenser frÄn start, som fungerar vÀldigt vÀldigt bra. Vi kommer ha kvar möjligheten att köra med 3 dje parts ocksÄ men jag rekommenderar starkt att köra enbart pÄ vÄra egna. 

• Gilla 1
Postat
On 2024-06-27 at 20:48, Perk skrev:

Hur kommer den ligga i pris?

har inga uppgifter om pris Àn, men sÄ fort distributörerna gjort sin förbestÀllning kommer priserna annonseras. 

• 1 mĂ„nad senare...
  • 5 mĂ„nader senare...
  • 2 mĂ„nader senare...
  • 2 veckor senare...
Postat
On 4/5/2025 at 5:13 PM, jonasroman said:

PÄ vÀg NU.  Transporteras nu. Dejong borde fÄ in om en vecka. FYI

Hej. Findes der et review af den PT fra nogle af jeres testere 😊

ps. Som skrevet i min introduktion, kommer der nogle introduktion tilbud pÄ den

Postat

SEK 16 999,- Man Àr sugen... 

@jonasroman Àr funktionen som med Mastertronic (mÄnge smÄ flaskor) eller som Alkatronic, 1 test Ät gÄngen? 

Kan man skippa at testa Ca och Mg? 

Tack! 

MVH Thomas

• 2 veckor senare...
Postat
On 2025-04-14 at 18:40, Thomas Salt skrev:

@jonasroman Àr funktionen som med Mastertronic (mÄnge smÄ flaskor) eller som Alkatronic, 1 test Ät gÄngen? 

Tack! 

MVH Thomas

Man kan skippa att testa kalcium och magnesium. Du testar varje parameter var för sig precis sÄ ofta som du vill. Du kan skrÀddarsy ditt testschema till 100% enligt dina egna önskemÄl. Det Àr totalt 12 reagenser för att testa alla fem parametrar men alla flaskor Àr inne i maskinen och tar ingen plats och syns inte. UtifrÄn sett Àr det bara en slang in och en ut.

Postat
On 2025-04-14 at 18:40, Thomas Salt skrev:

Tack! 

MVH Thomas

Ja jag Àr vÀldigt glad att priset blev sÄ lÄgt. Extremt billigt med tanke pÄ tekniken under huven och vad mycket annat kostar i hobbyn. Detta gjorde mig vÀldigt glad och det handlar om att vi har kunnat hÄlla nere produktionskostnaden och distributörerna har inte höjt hiskeligt mycket sÄ butiken kan hÄlla detta lÄga pris. VÀldigt glÀdjande

• Gilla 1
Postat
On 2025-04-14 at 10:33, Seniorreefer skrev:

Hej. Findes der et review af den PT fra nogle af jeres testere 😊

ps. Som skrevet i min introduktion, kommer der nogle introduktion tilbud pÄ den

Jag tror att Bulk Reef supply vilken "minut" som helst har en recension dÄ de tillhör en av dem som köpt i första omgÄngen en hel del maskiner. Introduktionspris och annat stÄr ju butikerna För i sÄ fall Det Àr inget som vi sÄ att sÀga lÀgger oss i. Men som jag skrev priset Àr ju riktigt lÄgt och det glÀder mig.

• Gilla 1
  • Tack 1

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehĂ„ll har Ă„terskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...