Gå till innehåll

Vilken butik i Skåne?


Rekommenderade inlägg

Är på väg till Helsingborg och får möjligen en stund över i morgon, fredag.

Vilken butik i Helsingborg-Malmötrakten är bäst, mest för att titta lite?

Sitter för övrigt i bilen just nu. Härligt att kunna hänga svg även på resande fot. Tekniken går framåt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var i Skåne förra fredagen och besökte då BL-diskus i Helsingborg, Spiggen i Landskrona, Zoogiganten och fiske& fiskar. Det var väldigt magert med djur överallt men Zoogiganten hade litet mindre magert än de andra. BL hade just beställt djur men de är väl knappast inkomna + karantänade än.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett mail idag från Kenta på Zoogiganten att dom har utförsäljning på en massa prylar på grund av att dom ska bygga ut hela stället!!! 600 kvm till har jag för mig... 20-50% rabbat på massa saker så kolla upp det Christer...

Tack Jens,

Värt att kolla kanske om vi åker mot Malmö idag.

I övrigt låter det ju knappt värt att tråka ut frugan med zoobutikerna här just nu. Brukar det vara magert eller beror det på sommaren?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

kan både bli bättre och sämre, om jag har fattat det rätt tar dom mycket av sitt levande från tmc och det brukar va rätt bra fisk där, om dom nu byter leverantör för att få ner priserna så kan det kanske även ta ner kvalitén på firrarna ett par snäpp, personligen lägger jag hellre ut ett par hundra mer på en fisk som håller en god kvalité än en som kolar efter ett par dagar, man är väll inte i den här hobbyn för att spara pengar;)

Men om den nya fisken håller en bra kvalité så är det helt klart välkommet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett mail idag från Kenta på Zoogiganten att dom har utförsäljning på en massa prylar på grund av att dom ska bygga ut hela stället!!! 600 kvm till har jag för mig... 20-50% rabbat på massa saker så kolla upp det Christer...
50-60% då börjar de komma ned i prisnivå som Fiske&Fiskar!
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne på zoogiganten i dag o där var väldigt många fina kraller till mkt bra priser

Köpte aven en c.hawiaensis mkt fin fisk soom kom från TMC enligt Kenta

Tycker att det är trevligt att jag hr hittat en trevlig butik med trevlig personal som håller ordning på karen

Ni borde göra ett besök där i helgen om ni är lediga

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inne på zoogiganten i dag o där var väldigt många fina kraller till mkt bra priser

Köpte aven en c.hawiaensis mkt fin fisk soom kom från TMC enligt Kenta

Tycker att det är trevligt att jag hr hittat en trevlig butik med trevlig personal som håller ordning på karen

Ni borde göra ett besök där i helgen om ni är lediga

Hmm,

Blir alltid misstänksam när första inlägget från en ny medlem pushar för en butik....................

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jasså man ska hålla tyst ett tag innan man skriver ngt . visste inte det tackar för era inlägg

om man är nöjd ska man väl säga det inte bara om man är missnöjd?

Ska man inte hjälpa varandra o hitt bra saker

Så många saltvattens butiker finns det inte

I alla fall inte här i skåne

Tacka för mig denna gången

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det folk är misstänksamma mot är att du eventuellt är anställd på Zoogiganten. Vet att det åtminstone förekommit på andra forum att butiker som mött en del kritik registrerar sig och låtas spela en berömmande privatperson. Men om du gillar butiken så är det väl bara bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...