Sunny Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 <TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on"><TBODY><TR height="100%" UNSELECTABLE="on" width="100%"><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNSELECTABLE="off">Mycket snyggt Chrille ! </TD></TR><TR UNSELECTABLE="on" hb_tag="1"><TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNSELECTABLE="on"></TD></TR></TBODY></TABLE>
chrilleus Postat 7 maj 2007 Författare Postat 7 maj 2007 Ok, här kommer mer bilder MjukishörnanAnemonernaAcropora ??????Pterois miles(?)
Clownen Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Jättefint! Är draken från ditt kar (antar jag)? Verkligen läcker i varje fall.Har du haft problem med din carpet anemone när det gäller fisk och andra djur? Tycker du den blåa svampen är svår (glömt namnet nu)? Snygg blå Acropora som säkert blir magnifik när den växer till sig.MvhPeter
chrilleus Postat 7 maj 2007 Författare Postat 7 maj 2007 Jättefint! Är draken från ditt kar (antar jag)? Verkligen läcker i varje fall.Har du haft problem med din carpet anemone när det gäller fisk och andra djur? Tycker du den blåa svampen är svår (glömt namnet nu)? Snygg blå Acropora som säkert blir magnifik när den växer till sig.MvhPeterDraken är min sen i lördags, och jag är extremt nöjd med den! Inte alls lika skygg som min Dendrochirus brachypterus, den tog fryst krill på stört dessutom Tricket med svampen verkar vara att ge den en plats med mycket blåljus och inte så starkt "dagsljus", samt lugnt men "stort" flöde kring den. För mycket eller för litet åt ena eller andra hållet så börjar den eroderas.Acroporan är vit/brun utan blåljus, men förhoppningsvis blir den blå/skär när den blir stor Joney:Helbild är på G
Laggeman Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Gillar din mjukishörna! Ser så inbjudande ut på något vis. Har själv en sådan blå svamp, har du något tillsatsämne enbart för svampens skull?Jag har en hel del svamp som växer på min LS, fast den är mestadels vit. (Har de samma förutsättningar att klara sig så är jag inte så bekymmrad, men man vet ju aldrig.)
chrilleus Postat 7 maj 2007 Författare Postat 7 maj 2007 Blev lite halvrisig bild, har precis planterat fraggar (tack till Joney) så halva befolkningen har gömt sig, och grummlat till vattnet...
Laggeman Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Varning för hjärtattack 4 sekunder in i filmen! Fick ju hjärtstopp när musiken drönade igång!
joda Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Varning för hjärtattack 4 sekunder in i filmen! Fick ju hjärtstopp när musiken drönade igång! hahaha... det gäller att ha koll på volymnivån innan man startar filmer för man vet ALDRIG hur ljudet är... kul med alla filmer iaf !!! //jonatan
chrilleus Postat 7 maj 2007 Författare Postat 7 maj 2007 Varning för hjärtattack 4 sekunder in i filmen! Fick ju hjärtstopp när musiken drönade igång! He he he heee hahaha... det gäller att ha koll på volymnivån innan man startar filmer för man vet ALDRIG hur ljudet är... kul med alla filmer iaf !!! Kul //jonatanSnyggt kar!!!!Vart har du köpt draken?/KarroTackar!Köpte den på Triton i lördags
Hultis Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 riktigt tjusigt! läckert med 3 olika kar i ett.. lite som en boxnings match, röda mjukis hörnan Vs blåa sps hörnan och anemon domaren i mitten usch va kass humor man har när man är trött.
Draedon Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 jag som är så sugen på en haddoni.. men dom verkar ju ta mig f*n äta upp det mesta
Illustratören Postat 13 juli 2007 Postat 13 juli 2007 Grattis grattis till de enormt vackra karet.Gillar dina "randiga" anemoner, om du bott på norra sidan stockholm skulle du få besök av någon?! Ha ha ha!
Sunny Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Chrille, nu var det bra längesen man såg ditt kar , hur går de för dig ? sugen på lite bilder från din sida ! Mvh,Sunny
Rekommenderade inlägg