Postat 3 timmar sedan3 tim Författare 4 timmar sedan, runstenen skrev:Tjusig ung man 🧍♂️🥹😎👌🏻 Den där bilden förklarar så väl varför modeaccessoaren boa heter just Boa 😜Är det en glasögonkajman ?Om jag mins rätt så är det Paleosuchus trigonatus...Tror den kallas för dvärgkajman
Postat 3 timmar sedan3 tim Författare Något jag var väldigt nervös för, var att jag limma BTA på hela botten. Har aldrig hört eller sett någon göra det.Omöjligt att ångra sig efteråt. Speciellt efter jag betong montera alla FAKE/glasfiber LS.Vart en salig blandning mellan PVC rör, lim och revkeramik.Är super stadigt och inget kan ramla omkull. Ni vet ju alla att det är ett helvete när man bara ska limma en pytteliten fragg lite snabbt, så rasar allt och man står där i flera timmar och försöka rädda situationen.Sen blev det inge bra iallafall och man får göra om allt igen en annan dag☠️🙈💩👺.Ja och anledningen med BTA på botten är att jag var fast besluten att inte ha sand på botten. Och tycker det är tråkigt med "bare bottom"Och jag har inte ångra mig ännu.Men nackdelen är att det samlas mycket mer skit på den, än på en glasskiva såklart .Fördelarna är större 👍 Ändrat 3 timmar sedan3 tim av saltatrox
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.