Postat 10 december 200717 år Ja de där med leveranser är ingenting man helt kan lita på några dagar innan
Postat 10 december 200717 år jaa det är väldigt synd, vart me om det många gånger att dem säger att det kommer sen när man kommer är det lika tomt som förr
Postat 11 december 200717 år Nån som vet vad det är för dvärg kejsare som kommer hem? Vart kommer leveransen från?
Postat 11 december 200717 år Emanuel har börjat plugga, jobbar lite med leasingen på Akvariehobby. Men nästan ingenting i affären.Synd för oss att han slutade, bra för han att han tog upp studierna. Vet att han brukar "tjuvläsa" här på guiden med jämna mellanrum.
Postat 11 december 200717 år haha ja det är väldigt synd:smiley13: han va den som hjälpt mig mest med saltvatten, han e väldigt duktig och snäll när man snackar me han så känns det verkligen som att han gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.
Postat 12 december 200717 år jag har hört " rykten" om att akvariehobby ska göra saltavdelningen större, men jag lovar inget har bara hört det sägas nån stans kommer inte ihåg vart.
Postat 22 januari 200817 år Moderator's upplysning: Ett antal inlägg är raderade då de bröt mot marknadsföringsreglerna
Postat 22 januari 200817 år Var förbi idag och shoppade 10 stora snäckor + ett par stora blåbenade eremiter vid namn Sheike och Fossmo.Nice!
Postat 23 januari 200817 år Kul med leverans! Törs man fråga vad som finns i leveransen? (utan att bryta mot alltför många regler). Svar här är bra då nog många fler undrar. Annars fungerar PM./Robert
Postat 23 januari 200817 år Några små gobies, dvärgkejsare och sixline-wrassar såg jag där. Samt ett par snajsiga sjöborrar, och stora eremiter.
Postat 23 januari 200817 år Kul med leverans! Törs man fråga vad som finns i leveransen? (utan att bryta mot alltför många regler). Svar här är bra då nog många fler undrar. Annars fungerar PM./RobertDu har inget att frukta att fråga. Det är när affärsidkare, anställda mm gör reklam som det blir fel. Om du ögnar genom reglerna så förstår du hur vi ser på marknadsföring.MvH Jonas (moderator)
Postat 23 januari 200817 år De gröna små små Gobie rackarna blev helt klart mina favoriter. Helt klart underskattade små individer och små juveler i akvariumet.De gula långsmala firrarna med tre svarta fläckar på sig (pallar inte hämta fisk lexikonet), var ju också sjukt fina.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.