fredrik.tern Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 tjena vad matar ni era mandariner med?jag har nog provat det mesta men jag är öppen för alla förslag.mvh fredde Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 Fryst foder typ Artemia, krill, mysis och liknanade tog de jag hade innan de föll offer för min gamla tryckares häftiga humör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 Min äter bara det som finns på stenen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Älskar salifert energy plus och även ocean nutrition formula one Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Min äter bara det som finns på stenensamma här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 räkrom,artemia,cyclops,röd plankton,mysis,salifert energy,formula1&2 pellets - men helst det som lever i /på stenen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 samma här som i övriga inlägg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 samma härSamma ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.