Postat 12 augusti 200619 år I dag hitta jag min safari gobi död tråkigt, han har varit hos mig i cirka 2,5 mån, han har haft stor apetit och sett ut å må bra. han var litte vitt på buken och på huvudet när jag hitta honom.ingen av dom andra fiskarna är sjuka och alla ser ut å må bra, har bra värde på vattnet. någon som har förmening om va som har hänt??
Postat 12 augusti 200619 år I dag hitta jag min safari gobi död tråkigt, han har varit hos mig i cirka 2,5 mån, han har haft stor apetit och sett ut å må bra. han var litte vitt på buken och på huvudet när jag hitta honom.ingen av dom andra fiskarna är sjuka och alla ser ut å må bra, har bra värde på vattnet. någon som har förmening om va som har hänt??har du fler än en likadan sen kan han har blivit skrämd elr jagad av en annan fisk så den kan har slagit sig ordentligt har hänt mig 2 ggr
Postat 13 augusti 200619 år Är det bara jag som inte vet vad en safari goby är?Latin?hehe, nej du är inte ensam... låter som en turist =)
Postat 13 augusti 200619 år Författare så ser den ut. (turister är något man kan få i trumpeten om man är ute med den för mycket) ha ha ha
Postat 13 augusti 200619 år det där är en gobidon citrinus (ursäkta stavningen), säljs ofta under det felaktiga namnet okinavae(ursäkta igen), vilket är en annan gobie.safarigobi har jag aldrig hört, måste vara ett lokalt påhitt!
Postat 13 augusti 200619 år Det kan vara ålder. De små smörbultarna blir inte så gamla. Var den fullvuxen?
Postat 13 augusti 200619 år Författare det där är en gobidon citrinus (ursäkta stavningen), säljs ofta under det felaktiga namnet okinavae(ursäkta igen), vilket är en annan gobie.safarigobi har jag aldrig hört, måste vara ett lokalt påhitt! det är möjligt det var det dom sa den hette.det kan nog vara ett lokalt påhitt
Postat 13 augusti 200619 år Författare Det kan vara ålder. De små smörbultarna blir inte så gamla. Var den fullvuxen? tror den va fullväxt cirka 4cm vet inte va gammal den var
Postat 13 augusti 200619 år Det kan vara ålder. De små smörbultarna blir inte så gamla. Var den fullvuxen?Hoppas då att min inte blir långlivad och dör omg
Postat 13 augusti 200619 år Är dom riktigt gamla, så brukar dom lägga tänderna i ett vattenglas på natten!Kan nog mycket väl vara av ålder den dött!
Postat 13 augusti 200619 år Hoppas då att min inte blir långlivad och dör omgVarför vill du ha död på din fisk?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.