Clownen Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Tittade just på månadens tråd på reefcentral.com som startades av Max Strandberg här på forumet 2003. Tråden går ut på att ta bilder på diverse invånares garnityr. Den verkar ha kommit till liv igen och blivit utsedd till månadens tråd. Mycket fina bilder, inte minst från Max:Bra jobbat!http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=247854&perpage=25&pagenumber=1 Citera
Draedon Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 är dom klara med sin backup nu alltså? ska kolla in den tråden så fort jag har lite tid över... Citera
Aqua_Max Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 He he. Det har skakats liv i den tråden ett antal gånger sedan den startades. Riktigt kul att det fortfarande läggs in bilder i den. Jag prenumererar på den tråden och senaste tiden har det varit mycket inlägg, visste inte om att den var månades tråd, men det förklarar ju att det blev extra många inlägg just nu. Jag får nog ta och lägga in några bilder igen jag med. Citera
Clownen Postat 17 september 2006 Författare Postat 17 september 2006 He he. Det har skakats liv i den tråden ett antal gånger sedan den startades. Riktigt kul att det fortfarande läggs in bilder i den. Jag prenumererar på den tråden och senaste tiden har det varit mycket inlägg, visste inte om att den var månades tråd, men det förklarar ju att det blev extra många inlägg just nu. Jag får nog ta och lägga in några bilder igen jag med.Har du några tips vid undervattensfotgrafering Max eller har du gjort detta i någon annan tråd?Grymt snygga bilder som sagt.MvhPeter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.