Gå till innehåll

Svensk månadens tråd på Reefcentral


Clownen

Rekommenderade inlägg

Tittade just på månadens tråd på reefcentral.com som startades av Max Strandberg här på forumet 2003. Tråden går ut på att ta bilder på diverse invånares garnityr. Den verkar ha kommit till liv igen och blivit utsedd till månadens tråd. Mycket fina bilder, inte minst från Max:

Bra jobbat!

http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=247854&perpage=25&pagenumber=1

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

He he. Det har skakats liv i den tråden ett antal gånger sedan den startades. Riktigt kul att det fortfarande läggs in bilder i den. Jag prenumererar på den tråden och senaste tiden har det varit mycket inlägg, visste inte om att den var månades tråd, men det förklarar ju att det blev extra många inlägg just nu. Jag får nog ta och lägga in några bilder igen jag med.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

He he. Det har skakats liv i den tråden ett antal gånger sedan den startades. Riktigt kul att det fortfarande läggs in bilder i den. Jag prenumererar på den tråden och senaste tiden har det varit mycket inlägg, visste inte om att den var månades tråd, men det förklarar ju att det blev extra många inlägg just nu. Jag får nog ta och lägga in några bilder igen jag med.

Har du några tips vid undervattensfotgrafering Max eller har du gjort detta i någon annan tråd?

Grymt snygga bilder som sagt.

Mvh

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...