Jonas74 Postat 10 mars 2007 Postat 10 mars 2007 Fint kar där Karro_Barro .Jag bor på drottning vägen 76.Jag har varit runt och titta om jag såg något blått sken , men jag såg inget så trodde ni bodde någon annan stans.Vilket nummer bor ni på vore kul att se erat akvarium .
Karoline Postat 10 mars 2007 Författare Postat 10 mars 2007 Fint kar där Karro_Barro .Jag bor på drottning vägen 76.Jag har varit runt och titta om jag såg något blått sken , men jag såg inget så trodde ni bodde någon annan stans.Vilket nummer bor ni på vore kul att se erat akvarium .Ha ha kul!!Vi bor på 59:an, kom förbi någondag Du har nog inte varit förbi här vid rätt tidpunkt, för här lyser det väldigt blått Mvh Karro och Anders
Karoline Postat 10 mars 2007 Författare Postat 10 mars 2007 tjusiga bilder! speciellt första drak bilden.Tackar så mycket!
adddo Postat 3 april 2007 Postat 3 april 2007 Hur går det med stora karet? Har algerna hållt sig borta nu? Mer bilder kanske?Ska bli kul o se det igen snart!
Karoline Postat 3 april 2007 Författare Postat 3 april 2007 Hur går det med stora karet? Har algerna hållt sig borta nu? Mer bilder kanske?Ska bli kul o se det igen snart! Du kommer inte att tro det, men nu har vi fått problem med en ny alg *skratt*Det är riktigt nära att vi lägger ner skiten nu.Men först så ska vi prova med algenex (eller vad det heter)./Karro
adddo Postat 3 april 2007 Postat 3 april 2007 Du kommer inte att tro det, men nu har vi fått problem med en ny alg *skratt*Det är riktigt nära att vi lägger ner skiten nu.Men först så ska vi prova med algenex (eller vad det heter)./KarroIlla! Vad är det för typ av alg? Bild?
Karoline Postat 3 april 2007 Författare Postat 3 april 2007 Illa! Vad är det för typ av alg? Bild? Anders har tagit lite kort, ska se om han har lust att lägga ut dem här sen när han kommer hem.Deppigt är det iaf /Karro
Vargklo Postat 9 april 2007 Postat 9 april 2007 Anders har tagit lite kort, ska se om han har lust att lägga ut dem här sen när han kommer hem.Deppigt är det iaf /KarroTrist att höra. Har ni lust att dela med er av bild?
Vargklo Postat 16 april 2007 Postat 16 april 2007 Jag ser en massa annonser på koraller. Vad är det som händer med ert kar?
Karoline Postat 16 april 2007 Författare Postat 16 april 2007 Jag ser en massa annonser på koraller. Vad är det som händer med ert kar?Karet funkar bra, men vi har varken tid eller intresse just nu att ha ett revkar /Karro och Anders
Rekommenderade inlägg