Draedon Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 en herrtanga med texten "varning för muränan" och svg logga borde göra succé hos damerna. Citera
wrang Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Har skickat frågan till polyshopsåg lite fyndiga texter som man skulle kunna använda- Jag älskar mitt akvarium- http://polyshop.se/tutorial/guide_WayToSuccess.aspen herrtanga med texten "varning för muränan" och svg logga borde göra succé hos damerna. Klockren Citera
watter Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 en herrtanga med texten "varning för muränan" och svg logga borde göra succé hos damerna. Haha Citera
Tedb Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 ja eller "BELAGD MED CITES" över musslan på tjejens trosa. Citera
wrang Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Mer fyndiga texter som kan vara populäraBild om man vill ha detta så används bilden överst på sidan/Moderator Citera
wrang Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 HeheheMåste du göra mig så sur. jag é glad prick eller vad det ej mig du hadde avbildat? Citera
Tedb Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Måste du göra mig så sur. jag é glad prick eller vad det ej mig du hadde avbildat?Mycket vacker christian en storsäljare Citera
Tedb Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 men undrar om du får dom här brudarna att byta tröja Citera
Tedb Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas alla fattar att de bara e på skoj. Och att jag fick en stund över. Citera
Tedb Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 ja jag gick igång på de här lite kan man säga. Citera
simon Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 Hej igen,Efter lång frånvaro är jag tillbaka på guiden.Tänkte avfrosta en gammal tråd:Är tröjorna fortfarande "döda"? Jag skulle gärna vilja ha en snart, helst innan jag startar mitt nya projekt ;-)/hälsningar till alla "gamla" som kommer ihåg mig och alla nyare som jag inte har lärt att känna ännu! Citera
-=Mr_B=- Postat 28 juli 2009 Postat 28 juli 2009 Synd att det saknas bilder i den här tråden...Mer on topic, jag tror inte det blev några tröjor?B! Citera
Vargklo Postat 29 juli 2009 Postat 29 juli 2009 Det var ett tag sedan vi höll på med dessa grejer. Om tillräckligt intresse finns kanske vi kan fundera på det hela. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.