fiend Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Antar att dem flesta har problem med att dem blir torra mm efter att ha arbetat i saltvatten? Vad använder ni/gör ni för att återfukta huden? Höll på igårkväll och fiskade koraller och pysslade med sten ett bra tag och efter jag var klar sköljde jag händerna med tvål och tvättade av dem.Idag så är man torr som fnöske i händerna.Tacksam för lite tips! Mvh Fredrik Citera
Draedon Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 jag använder tvål och vatten, räcker för mig.nu låter man väl lite gay, men nivea har en jäkligt bra handkräm.. kommer dock inte ihåg exakt namn. Citera
ramq Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Har man som jag en flickvän som handlar med Oriflame så finns det ett uppsjö av olika krämer av olika slag, det är bara frågan om att hitta lite av den som luktar minst "fruntimmer".Med risk för att låta lite fjollig:Nivea (och andra märken) har en herrkollektion med feta krämer som man har t.ex. för att smörja in ansiktet med efter rakning. Jag har dom till händerna efter "saltbad" (+rengöring) och fungerar perfekt. Se bara till att den är tillräckligt "fet"...Tips - gör det innan du går och lägger dig, för du kan t.ex. inte hålla i ratten om du är ute och kör bil efter en sådan insmörjning. =D Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Tur jag inte har en ratt att ratta på morgonen =) sålde bilen..så man kan ha råd med saltkar Citera
Draedon Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 haha, det gäller att prioritera.. själv la jag ner tanken på ett större kar då jag "måste" ha 18", ny sänksats och lite annat godis till bilen Citera
ramq Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Ack... själv nöjer man sig med 17", orginaldämpare (som dock måste bytas, *suck) till förmån för husrenoveringar och akvarier. =) Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Jag körde själv med 18" och hela faderullan )=Dyrt!Här kommer 2 lite äldre bilder på A4an fast med bara 17"arna.Mvh Fredrik Citera
jens karlskrona Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Du åkte rätt märke Fredrik!! Här är min leksak... Citera
ramq Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Jag själv frångick tyskt till att övergå till riskokare med lite mer volym under huven, 2.5L V6... Citera
Tedb Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Här é mitt sätt å ta mej fram sedan de gick för fort i våras. Citera
Draedon Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 uj vad off topic men uj vad kul! jag åker också tyskt (finns det något annat??)16" org fälgar och snälla 35mm sänkning, måste åtgärdas Citera
chrilleus Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Soft tråd Mina leksaker:VTR1000 StreetfighterGurka med MapTun steg3+ o lite annat grejs Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 TT är inte fy skam! Men du skulle ha köpt upp dig till en nyare TT. Gillar dem betydligt bättre än dem lite äldre. Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Draedon: Tyskt är det som gäller! Citera
jens karlskrona Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 TT är inte fy skam! Men du skulle ha köpt upp dig till en nyare TT. Gillar dem betydligt bättre än dem lite äldre.Som sagt: Om nån känner sig manad att finansiera en splitterny åt mig så är det inga problem att ringa, typ mitt i natten går oxå bra!!! Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Som sagt: Om nån känner sig manad att finansiera en splitterny åt mig så är det inga problem att ringa, typ mitt i natten går oxå bra!!!Jag kan panta ett par LS och bidra lite! Kan kanske alla här på guiden kan bidra lite och så får du avvara en liten 10x10cm utrymme på bilen för våra loggos eller nå! haha Citera
crille Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 hehe snacka om en tråd som spårat:snurrig:,trodde jag kommit till teknikens värld:skrattar: Citera
Jaken Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Tog er manlighet stryk vid snacket om återfuktande kräm så att ni var tvugna att visa era "leksaker" för att få tillbaka eran manliga självkänsla? Citera
jens karlskrona Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Tog er manlighet stryk vid snacket om återfuktande kräm så att ni var tvugna att visa era "leksaker" för att få tillbaka er manliga självkänsla?Ha ha ha, jo det måste vatt nått sånt..Lite "fläder" om hela grejjen faktiskt.. Citera
Draedon Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Tog er manlighet stryk vid snacket om återfuktande kräm så att ni var tvugna att visa era "leksaker" för att få tillbaka eran manliga självkänsla?haha, måste varit så!"den här handkrämen är bra, btw har du sett mina nya bil?" Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Haha, nu blev det väldigt off topic, men det känns som man ändå fått hyffsat med svar gällande orginalämnet? Citera
crille Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 :smiley9:jag använder oxå nivea:smiley9:skämt åsido,jag har detta problem i jobbet som kock,apoteket har oparfymerade krämer som är skitbra,glömt namnet bara Citera
Draedon Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 så kul att en diskussion om torra händer helt plötsligt förvandlas till postande av bilbilder Citera
fiend Postat 10 oktober 2006 Författare Postat 10 oktober 2006 Svårt att inte glida iväg ibland då man är nyfiken Ska kolla på Nivea och på apoteket.. Citera
ramq Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Haahaha.Jakens inlägg var verkligen pricken-över-i! =D Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.