Gå till innehåll

Tips på säljare


Erika-86

Rekommenderade inlägg

Varför ska det vara så svårt att hitta ett bra saltvattenkar till bra pris och i närheten??

Någon som vet av någon i närheten som ska sälja något??

Eller så kanske ni vet en bra hemsida där man kan beställa saker??

ge mej lite förslag vart jag kan söka

Jag har kikat inne på blocket. och det är 1 enda person härifrån som säljer ett komplett saltvattensakvarium,...

Om jag bara söker ett akvarium.. vad för slags akvarium söker jag efter då??

Dom flesta är ju med aluram!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt vad du är på jakt efter. Kompletta begagnade akvarier som är något att ha är det sällan man ser. Om du mot förmodan skulla hitta det så brukar det vara till "höga" priser.

Är det bara själva akvariet du är på jakt efter begagnat så finns det flera till salu här. Eller som du redan nämnde på blocket. Annars finns det en hel del annonser på NSC hemsida www.ciklid.se . Är det tillbehör du letar efter är denna sida bäst för att hitta begagnade prylar. Är det nya prylar du är på jakt efter så finns det flera olika butiker här i Sverige.

Här ser du vilka som finns

https://www.saltvattensguiden.se//index.php?option=com_weblinks&catid=35&Itemid=4

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Aluram funkar, vet ingen som har haft problem med just att de haft aluram. Så länge det inte kommer i kontakt med vattnet gör det ju inget.

Själv skulle jag aldrig riskera det.. Efter två år var mina gångjärn till akvariemöbel kexchoklad av rost.. De var inte i direkt kontakt med vatten...men... men.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...