Triton Akvarium Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Vi har kyckats få tag i det första exemplaret av den nyupptäckta LPS-korallen Echivocus erectus som hittats utanför Kurrekurredutt-ön Citera
Tedb Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Ja nu e det verkligen stake i era kar !!!! Citera
Triton Akvarium Postat 30 december 2006 Författare Postat 30 december 2006 Ja nu e det verkligen stake i era kar !!!!Tänk vad stor den skulle se ut i ditt runda kar! Citera
Tedb Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Tänk vad stor den skulle se ut i ditt runda kar!Hehehe nästan så man får gå å doppa sin egen för att kolla om man kan få karet klassat som sexhjälpmedel.April April Lasse :-) Citera
Lasse Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Nu är nog äntligen dags för den mest sällsynta, Lirpa lirpa dyka upp också - vänta bara i ca 3 månader.MVH Lasse Citera
greger Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Hehehe nästan så man får gå å doppa sin egen för att kolla om man kan få karet klassat som sexhjälpmedel.April April Lasse :-)Tja, det sägs ju att sjön suger.......vet inte hur det funkar i ett kar:-) Citera
Lasse Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Tja, det sägs ju att sjön suger.......vet inte hur det funkar i ett kar:-)Annars kan han väl vänta på sex-vågen....MVH Lasse Citera
crille Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Tja, det sägs ju att sjön suger.......vet inte hur det funkar i ett kar:-)det borde du veta med din erfarenhet!!!!WRANG tog du bort ditt inlägg,eller är jag trött? Citera
Christer T Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Har alla redan börjat tuta på nyårsspriten? Citera
greger Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Tja, Vodka metoden tycks ha fler anhängare framåt helgen Citera
Janne Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Det där måste vara Leffe som har tappat sina piller i burken, nu blir det inget roligt i helgen./Janne Citera
wrang Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 WRANG tog du bort ditt inlägg,eller är jag trött?Nja jag bad att en moderator skulle ta bort inlägget jag skrev Såg inte vad det var från första början å frågade vad den hette men allt stog ju redan. Kände mig otroligt dum eller så fattade jag ej vittsen Men i detta fall så måste väll LPS stå för Lång Penis Snoppusnej jag har ej börjat med vodkametoden ännu ni såg ju hur det gick då jag testade sockermetoden å känner man mig rätt så blir jag likadan imorgon om jag testar vodkametoden (Helt utslagen å dimmigt vatten bakom maskenhängandes på porslinskanten och med pratande av olika vattenbyten) Citera
adddo Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Är detta en okänd SPS då?Leffes e större än din! Citera
crille Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Nja jag bad att en moderator skulle ta bort inlägget jag skrev Såg inte vad det var från första början å frågade vad den hette men allt stog ju redan. Kände mig otroligt dum eller så fattade jag ej vittsen Men i detta fall så måste väll LPS stå för Lång Penis Snoppus haha,jag gick själv på det för ett ögonblick.men bra var den.. Citera
greger Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Wrang, du som hade för mycket socker - tror du inte det hjälpt med insulin?? Citera
simon Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehehe nästan så man får gå å doppa sin egen för att kolla om man kan få karet klassat som sexhjälpmedel. :-)Akta dig för kirurgen, det kan kallas för könsoperation ;-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.