Gå till innehåll

www.aquastyle.se T5 8X39w


Patu

Rekommenderade inlägg

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Billiga komponenter antagligen, fast jag måste medge att det vore kul att veta exakt vad som behöver bytas för att få klass på dem !

Med anledning av att rubbet kostar som 8 schyssta rör - Gissningsvis drosslar, rör(reflektorer) och montering av kylfläkt med styrning

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Billiga komponenter antagligen, fast jag måste medge att det vore kul att veta exakt vad som behöver bytas för att få klass på dem !

Med anledning av att rubbet kostar som 8 schyssta rör - Gissningsvis drosslar, rör(reflektorer) och montering av kylfläkt med styrning

Greger du glömde hållarna till rören! ;) Men jag tror som du! Skulle nog vilja se dem i verkligheten innan jag köpte dem. Fast det är väll det som är tjusningen med spel, man vet inte innan om man vinner!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att det inte fanns 6 eller 8*24W också. Då hade jag kunnat tänka mig att testköpa mest för att se hur det ser ut. Skulle det inte hålla så hade man kunnat sälja av dem igen.

Finns en 6x24w med inbyggt månljus 239€ kruxet är väl att en 4x24 w ATI ger mer ljus än denna p.g.a att de har separata reflektorer

a27u

a27suf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det minsta problemet är reflektorerna, det brukar vara lågprisballaster som inte funkar speciellt bra - jag har själv sett skillnaden mellan Osrams och "kinesballast"

Problemen med T5 ballastar är att dom förlorar mycket effekt om dom blir för varma, det är därför bra kylning är viktigt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag själv skulle aldrig köpa den för man får mer ljus av en 4x24 w AtI/Fauna Marin än denna. När det gäller kylning så är den väl som gjord att sätta en fläkt i gaveln, det ser ut som att det är en eller i alla fall plats för en där men priset skilljer inte mycket. Ein ATI 4x24w kostar 259€ med rör denna kostar 239€ en 6x24w ATI kostar 339€ och för ca 925:-mer så får man en armatur med kylning och separata reflektorer och en massa mer kräma. Låt inte snålheten bedra visheten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...