Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Köpte en ny Aquatic Nature Antarctica med nitratfilter förra veckan.

Har haft en exakt likadan tidigare, även den helt ny.

Grejen är att med den här kommer det lika mycket från slangen med det färdiga vattnet som från slaskslangen. Från den förra kom det mycket från slaskslangen och betydligt mindre från "osmosslangen"

Båda var alltså helt nya, frågan är vilken som det är fel på ?

Postat

3-4 /1 skall vara det normala. Ofta sitter en utbytbar ventil vid utloppet för slaskvattnet. Men först skulle jag kolla med firman du köpt den av. De har väl Mail.

Postat

Jag har en likadan och den ger 1:2 i förållande mellan rent och förbrukningsvatten.

Postat
  • Författare

Har varit i kontakt med butiken som sålde den och dom skulle skicka en ny.

Uppenbarligen ett fel då det i princip bara rinner igenom membranet.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.