Gå till innehåll

Hur frakta 48 akvarier och ställningar mellan Malmö och Varberg på billigaste sätt?


Ahab

Rekommenderade inlägg

Råkade överdosera lite när jag handlade akvarier till mina framtida odlingsplaner. 27 st 80 liters 9st 125 liters 12 sumpkar och ställningar till hela kalaset. Nu är jag intresserad av tips på hur jag billigast fraktar dessa mellan Malmö och Varberg?

Min plan är att köra 2 vändor med hyrlastbil men andra förslag välkomnas.

post-1814-14468913674126_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade hoppats att någon på guiden ägde ett åkeri och ofta körde tomma lass mellan Malmö och Göteborg ;) . Det får nog bli en lastbil.

vad e måttet på ställningen annars kan du ju hyra mini lastbil elr en stor släp så och ha en kombi om du har då kan du köra på en tur det e inte svårt igentligen bara man vet vad man gör.

trevligt att träffas idag :D

Ja, det var riktigt trevligt och BL-discus var en positiv överraskning. Jag kommer tillbaks.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde mellan Svenljunga och Växjö med en massa 50 liters i ett släp och ställningen bunden ovanpå kapellet. Det var glashalt och gick i slalom i uppförsbackarna men fram kom jag. (Sent)

Ta det lugnt och kolla innan så du inte har underkylt regn är mitt tips.

Jag var nästan svimfärdig när jag kom hem.

Med en snygg tjej jag plockade upp från en Audi ute i skogen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...