BAminoff Postat 8 mars 2007 Postat 8 mars 2007 Hej .Det verkar som jag ska till Amsterdam nån som vet om det finns nåt trevligt att titta på där. Salt så klart.För övrigt så har jag skittråkigt mitt lilla kar är fullt och rullar på. Massor i huset ska renoveras innan jag kan börja med det stora eller kokaret. Usch.MVH BA Citera
ramq Postat 8 mars 2007 Postat 8 mars 2007 För övrigt så har jag skittråkigt mitt lilla kar är fullt och rullar på. Massor i huset ska renoveras innan jag kan börja med det stora eller kokaret. Usch.Jag vet exakt hur du känner dig. (Sitter i samma sits) Citera
jens karlskrona Postat 8 mars 2007 Postat 8 mars 2007 Tank of the Month - February 2006 - Reefkeeping.comDen här nätta lilla baljan ska väl finnas i Amesterdam om jag inte minns fel.Om den är offentlig vet jag inte, men maila Pieter som har den och kolla vad det finns för sevärt annars... Citera
BAminoff Postat 8 mars 2007 Författare Postat 8 mars 2007 Oj ,bra ide får se om jag törs.MVH BA Citera
pimo Postat 8 mars 2007 Postat 8 mars 2007 Ja att få se det karet live vore ju otroligt!Så honom borde du ju kontakta! Citera
HardStyler Postat 24 september 2008 Postat 24 september 2008 Hej .Det verkar som jag ska till Amsterdam nån som vet om det finns nåt trevligt att titta på där. Salt så klart.För övrigt så har jag skittråkigt mitt lilla kar är fullt och rullar på. Massor i huset ska renoveras innan jag kan börja med det stora eller kokaret. Usch.MVH BAAmsterdam är en underbar stad Har vart där två gånger senaste året och ska dit igen inom 1-2 månader. Fast jag åker dit iofs enbart för musiken. Någon som vet om de har nåt stort offentligt akvarium? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.