addo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 sluta bråka ni är ju vuxna eller hur jag undrade om ni vet var man kan få tag i en bläckfisk jag är nybörjare med saltkarfel tråd kompis Citera
Tobias Postat 11 maj 2007 Författare Postat 11 maj 2007 sluta bråka ni är ju vuxna eller hur jag undrade om ni vet var man kan få tag i en bläckfisk jag är nybörjare med saltkarIngen bråkar här..testa ett annat inlägg, under "fiskar" eller dyl. Citera
Tobias Postat 11 maj 2007 Författare Postat 11 maj 2007 Så, då var det gjort. rackarns vad det sätter sig hårt alltså.Har hemma tandpetare av modell platta, känns de alldeles för smala eller? Kan ju köpa runda imorrn? Citera
totto Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Jag har alltid användt tändstickor men det går säkert lika bra med tandpetare Citera
stigigemla Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 När glastjockleken är uppe i 10 - 12mm är tändstickor lagom.Men med tunnare glas - tunnare fog. Citera
Tobias Postat 17 maj 2007 Författare Postat 17 maj 2007 Dagens jobb. Jag vände helt enkelt de tidigare limmade sidorna utåt och gjorde rent de andra kanterna. Kände att jag ville vara säker på rena ytor. Blir att skära bort överflödigt silikon upptill frammöver. Citera
Karoline Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 Snyggt jobbat!Hoppas att det håller tätt nu!/Karro och Anders Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.