papi Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Tror ni det finns chans att en mandarin kan ta levande artemia? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 går säkert, min äter död artemia utan problem (samt levande djur från LS)~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 min äter enbart från stenen. den hade tydligen tagit artemia hos triton innan jag köpte den, men nu skiter den i fullständigt i maten jag försöker ge den. så den får väl antagligen tillräckligt från stenen, han är fortfarande rund och go efter typ 8 månader. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 23 april 2007 Författare Dela Postat 23 april 2007 Min tar tyvärr inte död artemia så man känner ju viss oro om stenen lever tillräckligt. Gör ett försök med levande artemia då så får vi se. Tack för svaren! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Min tar tyvärr inte död artemia så man känner ju viss oro om stenen lever tillräckligt. Gör ett försök med levande artemia då så får vi se. Tack för svaren!Med en mandarin i 140 liter bör du vara orolig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 23 april 2007 Författare Dela Postat 23 april 2007 Med en mandarin i 140 liter bör du vara orolig.Jag har läst min 100l och 30 kg levande sten, det senare bör väl vara av större beydelse (har just nu ca 25 kg men det är en liten fisk) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Såhär kan man oxå göra.http://www.melevsreef.com/mandarin_diner.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 23 april 2007 Författare Dela Postat 23 april 2007 Underbart, måste testas oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Såhär kan man oxå göra.http://www.melevsreef.com/mandarin_diner.htmlfunkade inte på min lilla lsd... han simmade bara vidare... >_< Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Död artemia och pellets åt mina.. vet inte om hur det går med levande har aldrig testat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 24 april 2007 Författare Dela Postat 24 april 2007 Nu har jag testat med pellets och glasburk men det ville han inte ha. Däremot hittade en klipsk frökenfisk snabbt in i burken och kalasade hela kvällen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 tror det är sällan de tar torrfoder, men värt ett försök som du gjorde. Nr.1 för dem är levande djur från LS, och fryst mat kan funka med (individuellt)~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.