Halogen Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Nästa vecka på Torsdag, handlar det bla om Korallrev./ Hälsningar Pär Citera
Raketforskaren Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Ja, det avsnittet kan rekommenderas. Det är mycket bra. Citera
ramq Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag såg faktiskt Planet Earth igår och var fascinerad av filmtekniken dom använt sig av. Ser mycket fram emot nästa Torsdag! Citera
teggner Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jo, alla avsnitt hittills har varit riktigt grymma.Sen får man inte missa det sista avsnittet som handlar om havens djup. Citera
Laggeman Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Kan lätt rekommendera BBC's serie The Blue Planet, extremt bra, och handlar bara om haven. Citera
Clownen Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Såg att man kunde köpa dessa på BBC shop. Men de kanske kan köpas billigare någon annan stans?http://www.bbcshop.com/bin/vendaTror jag beställer the blue planet (planet earth är slut för tillfället, har skickat e-mail till dem när de får in serien igen).Tack för tipset angående revavsnittet det ska bli kul att se. Citera
ramq Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Vill passa på att lyfta tråden lite och påminna om programmet ikväll... Citera
jens karlskrona Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 För mig som knappt tittar på Tv, Vilken kanal och hur dax? Citera
Draedon Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Såg att man kunde köpa dessa på BBC shop. Men de kanske kan köpas billigare någon annan stans?Finns att ladda ner på många trackers om man inte vill betala, men iom att sådant är olagligt så är det ingenting jag själv sysslar med eller tänker tipsa mer om. Så det är bäst att vi inte pratar vidare om det, för då kommer väl säpo och Pontén att knacka på dörren... föresten, visste ni att man kan söka efter dessa olagligheter på tex. torrentz.com? Citera
teggner Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 inte för att jag gör det själv men www.thepiratebay.net får hem det som sänds på svenska någon dag efter om man missar det på tv Citera
jens karlskrona Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Tack för svar om tiden!!Nerladdningsdiskutionen slutar av erfarenhet inge bra och inget som SG vill stå för.. Skicka pm om sånt så slipper vi onödiga duster i den här jäkla värmen... Citera
teggner Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Så sant, men bänka er framför apparaterna ikväll tror det kommer bli riktigt häftigt Citera
ramq Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag ska ladda upp med en kall Grolsch!Och yes, bespar forumet från nerladdningstipsen... Inte värt publiciteten. Citera
Draedon Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Här tipsas det inte om nedladdning.. Jag skrev en informativ text om mitt avståndstagande från dylika aktiviteter. Grolsch, det får vara.. jag slängde precis in ett sexpack Newcastle på kylning. Citera
fiend Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag, jsl och Kristoffer kommer sitta bänkade .....med en skakig gammal handkamera ikväll och äta popcorn och prata under filmen. Om någon vill ladda ned den filmen sen är det på egen risk Det ska bli kul att se iaf! Vi kommer se den på tv ikväll och hoppas att fler kommer göra det!Mvh Fredrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.