ghosten Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 frugan skall till, ullared början på nästa vecka den 11e juni tänkte kansker följa med om det finns någon butik som har saltvatten saker nånstans på vägen jag kommer köra från karlshamn blekinge så det blir väl på e6 om jag minns rätt.Någon som vet om det finns någon butik däromkring. Citera
jens karlskrona Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Det är inte värt det oavsett vilken saltvattensbutik som ligger på vägen att bli hunsad på Ullared.... Tro mig Citera
ballsam Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Håller med.. om du inte har problem med epilepsi, allergi eller hjärtflimmer innan, så lär du få det där /Samuel Citera
BAminoff Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag har aldrig varit där och hoppas jag slipper åka dit. Har dock hört att det finns trevliga affärer typ Claes Olsson där också. MVH BA Citera
Ahab Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 En affär i varberg som heter Stenåsa Zoo har just dragit igång en saltdel som kanske kan komma att bli något. Men den är ännu under uppstart. Citera
Tedb Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Håller med om Gekå "Ullared en glänta i skogen full av skit" ´. Se till o fastna nånstans på nervägen eller stanna hemma om du kan. :-) Citera
Heritage Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Fy f.n. Stackare!Varit där en gång. Första och sista. Som väl var hade min kära fru tagit med en flaska av känt innehåll och en termos kaffe. Inte så dumt sittande på parkeringen drickandes en del, vilt vinkande till andra stackars familjemän som slängde en mycket längtansvärd blick på en. Kanske ett råd? Citera
aerie Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hehe... vad alla är negativa, har själv lagt 1000kr på en stor påse kläder där idag och är hur nöjd som helst...förutom att vi missade jättefint strandväder. Dock så verkar det ju vara absolut salttorka i det här området Citera
joney Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hehe... vad alla är negativa, har själv lagt 1000kr på en stor påse kläder där idag och är hur nöjd som helst...förutom att vi missade jättefint strandväder. Dock så verkar det ju vara absolut salttorka i det här området varför går man överhuvudtaget in i affärer en dag som denna..passa på och njut av vädret Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.