Gå till innehåll

ullared varberg


ghosten

Rekommenderade inlägg

frugan skall till, ullared början på nästa vecka den 11e juni tänkte kansker följa med om det finns någon butik som har saltvatten saker nånstans på vägen jag kommer köra från karlshamn blekinge så det blir väl på e6 om jag minns rätt.

Någon som vet om det finns någon butik däromkring.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fy f.n. Stackare!

Varit där en gång. Första och sista. Som väl var hade min kära fru tagit med en flaska av känt innehåll och en termos kaffe. Inte så dumt sittande på parkeringen drickandes en del, vilt vinkande till andra stackars familjemän som slängde en mycket längtansvärd blick på en. Kanske ett råd?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe... vad alla är negativa, har själv lagt 1000kr på en stor påse kläder där idag och är hur nöjd som helst...förutom att vi missade jättefint strandväder. Dock så verkar det ju vara absolut salttorka i det här området :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe... vad alla är negativa, har själv lagt 1000kr på en stor påse kläder där idag och är hur nöjd som helst...förutom att vi missade jättefint strandväder. Dock så verkar det ju vara absolut salttorka i det här området :(

varför går man överhuvudtaget in i affärer en dag som denna..passa på och njut av vädret

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...