Drullputt Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Nån som klämt och känt eller testat en sån ?http://www.tritonakvarium.se/product.asp?product=595⊂=0&page=1
Clownen Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Är det inte Rio pumparna som har så dåligt rykte (kanske skillnad mellan olika pumpar)? Priset verkar vara rimligt.
papi Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Såg bra ut tycker jag och uppsamlingskoppen ser ut att ha skaplig kapacitet. Tyvärr gick det inte att avgöra ljudnivån då det är lite bullrigt på Triton. Funderar du på denna till ditt Chromis?
Drullputt Postat 8 juli 2007 Författare Postat 8 juli 2007 Såg bra ut tycker jag och uppsamlingskoppen ser ut att ha skaplig kapacitet. Tyvärr gick det inte att avgöra ljudnivån då det är lite bullrigt på Triton. Funderar du på denna till ditt Chromis?Nä för tusan, bioflotorn funkar så bra så den byter jag inte ut.Hade kanske tänkt dra igång ett 30 liters Coocon nano att odla lite knappar å skivisar i.
Arcticreef Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Fick låna en Rio av Triton medan jag väntar på en Tunze nanoskummare. Den passar inte riktigt på AN1 (hade hoppats att kunna knö ned det i filterfacket) utan den hänger på sidan. Inte snyggt, som sagt men den nog skummar den och plockar bort segt skum. Dessutom är den rätt tyst
Illustratören Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Danke danke för svaren, den var ju sjukt billig också ca300:- va precis va en nano skummare borde gå på. Har beställt ett 45L Wave Cube och tänkte köra utan skummare innan jag såg denna info. Ni är guld värda grabbar =-)
SouthernComfort Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Vart kan köpa man beställa wave cube i sverige?
Illustratören Postat 11 juli 2007 Postat 11 juli 2007 Vart kan köpa man beställa wave cube i sverige?Hittade den inte i Sverige, letade en hel del utan resultat. Letade även efter Solaris 18w nano-belysning utan resultat. Blev till att beställa från vårt kära grannland Danmark för 875:- (ink frakt).Helt klart värt pengarna så länge våran kära vän posten inte känner för rugby dagen mitt paket kommer, hoppas inte, hoppas inte, hoppas inte.......... ... . .
Rekommenderade inlägg